اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
شورای ورزش شهرستان آبادان، ورزشگاه 5 مهر این شهر را طی مصوبه ای در اختیار سازمان منطقه آزاد اروند قرار داد تا این ورزشگاه تعیین تکلیف شده و شکل مناسب گیرد.

مجموعه ورزشی 35 هزار نفری 5 مهر آبادان با مساحت 98 هزار متر مربع در جاده آبادان به اروندکنار واقع شده است.  عملیات اجرایی ساخت این مجموعه ورزشی، پیش از انقلاب آغاز شد ولی تداوم ساخت و ساز آن از سال 1375 شکل اجرایی به خود گرفت که در ادامه با نظر کارشناسان، به دلیل مشکلات سازه ای در سال 1383 متوقف شد تا این پروژه همچنان، پشت درهای بسته اعتبارات باقی بماند. 

ورزشگاه 5 مهر آبادان از پروژه هایی که با گذشت 40 سال هنوز نیمه کاره باقی مانده است و به نظر می رسد امیدی به بهره برداری آن نیست و صرف اعتبار برای ساخت آن، دور ریختن پول بیت المال تلقی می شود. این ورزشگاه سالهاست که امید آبادانی ها را برای داشتن یک ورزشگاه مناسب و مجهز به نومیدی تبیدل کرده است به گونه ای که تمامی اهالی ورزش اعم از ورزشکار و هوادار، تخریبش را بهتر از نوسازی اش می دانند.

عزیزالله شهبازی فرماندار آبادان نیز روز یکشنبه در نشست شورای ورزش شهرستان با حضور دست اندرکاران ورزش شهرستان، گفت:ورزشگاه 5 مهر آبادان بیش از 40 سال است که قرار است ساخته شود اما بنا به مشکلات پیش رویش به سرانجام نرسید.

وی گفت:ورزشگاه 5 مهر آبادان می تواند به عنوان سمبل ورزشی شهرستان معرفی شده و سازمان منطقه آزاد اروند توانایی ساخت این ورزشگاه را دارد. شهبازی همچنین با تبریک صعود تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به لیگ برتر، افزود:صعود تیم صنعت نفت به لیگ برتر بخش عمده ای جرائم را در آبادان کاهش داد و در حوزه امنیت به ما کمک زیادی کرده است.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد:مدیران صنعت نفت باید به گونه ای عمل کنند که این تیم در لیگ برتر نتایج خوبی کسب کند تا فوتبال آبادان از رکود خارج شود. فرماندار ویژه آبادان گفت:شورای آبادان کمیته ای برای توسعه اماکن ورزشی این شهرستان تشکیل داد و با برنامه های تدوین شده، این اماکن در راستای پیشرفت ورزش شهر در اختیار اداره ورزش و جوانان شهرستان قرار می گیرد.

پیمان ادیبی رییس اداره ورزش و جوانان آبادان نیز در این نشست گفت:سال 94 ورزش آبادان 36 قهرمانی در مسابقات ملی و بین المللی کسب کرد که در موشوع ورزش شهرستان، رکورد محسوب می شود.

وی اظهار داشت:سال ورزشی که پشت سر گذاشتیم، کسب نایب قهرمانی تیم بسکتبال پالایش نفت و صعود این تیم به رقابت های غرب آسیا، صعود تیم فوتبال نفت آبادان به لیگ برتر و صعود تیم واترپلو نفت آبادان به لیگ برتر از دستاوردهای بزرگ ورزش شهرستان بود.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان، نداشتن تجهیزات سرمایشی در اماکن ورزشی شهرستان را از مشکلات این اداره خواند و افزود:با حمایت مالی سازمان منطقه آزاد اروند این اماکن به کولر، آبسرد کن و آب شیرین کن مجهز شد.

ادیبی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مهر اروند گفت:این جشنواره، سال گذشته به بهترین شکل و با مشارکت اداره ورزش و جوانان، سازمان منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، شهرداری و رسانه های گروهی به ویژه صدا و سیما مرکز آبادان برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار