شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
شوشان: مدیر آموزش وپرورش عشایر خوزستان از اجرای اردوی جهادی طرح « دوست علمی»  با همکاری بنیاد علمی نخبگان خوزستان در مناطق عشایری ایذه و لالی خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان  خوزستان، حمید قنبری گفت: ، اردوی جهادی طرح « دوست علمی » با هدف ارتقای  وضعیت آموزش دانش آموزان عشایری پایه سوم متوسطه و پیش دانشگاهی و جمع بندی مطالب مهم درسی در آستانه کنکور سراسری در حال اجراست.  با تلاش و پیگیری همکاران این اداره و به همت دکتر زراسوندی رییس  بنیاد علمی نخبگان خوزستان، در دو منطقه ی عشایری ایذه و لالی برگزار شد.

قنبری افزود: در قالب این طرح دو گروه از نخبگان علمی استان به دبیرستان عشایری فدک لالی و دبیرستان عشایری امام خمینی (ره) ایذه اعزام شدند و آموزش ها و راهنمایی لازم را ارائه دادند که  با استقبال معلمان و دانش آموزان عشایری همراه بود .

وی تصریح کرد: در این اردوی علمی ،بسته فرهنگی شامل مجموعه سئوالات رشته زمین شناسی و شیمی در بین دانش آموزان توزیع شده و کلاس های تخصصی آموزشی در سه درس شیمی، زیست شناسی و زمین شناسی در دو مقطع پیش دانشگاهی و سال سوم متوسطه رشته تجربی نیز  برگزار شد.

مدیر ٱموزش و پرورش عشایر استان ضمن تقدیر  از زحمات دکتر زراسوندی و همکارانشان در فراهم کردن این فرصت ارزشمند برای دانش آموزان محروم عشایری،افزود: امید است که این طرح آغازگر تحوّلی در راستای برقراری عدالت آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته باشد و با تلاش های همکاران و مسئولان شاهد گسترش و استمرار این طرح ها در سال های آتی باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار