اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۸۶۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
حاشیه نگاری شوشان از اولین نشست شورای شهر در مناطق
اگر 100 میلیارد هم تصویب شود مثل همان چیزهایی که تصویب شد "هاپولی" می شود! ما نه از شما آسفالت و نه فضای سبز می خواهیم...


شوشان : بالاخره طبق مصوبه شورای شهر اهواز ، جلسه شورا برای اولین بار در مناطق و این بار منطقه محروم "ملاشیه" برگزار شد. هر چند عده ای اقدام شورای شهر را با توجه به نزدیکی انتخابات ، حرکتی تبلیغی و نمایشی محسوب می کنند اما در صورت قبول این ادعا ، باز اقدام اعضا در نشست با اهالی مناطق و آوردن جلسات از صحن شورا به مناطق محروم را باید ستود چرا که شورائیان را از میزنشینی درآورده و مستقیم و عینی مشکلات را خواهند دید و شنوای انتقادات شهروندان خواهند بود. 

به گزارش شوشان ، یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی اهواز  در حوزه بسیج شهری کوی ملاشیه و با حضور شهرداران منطقه پنج و شش و با حضور مردم و اصحاب رسانه و غیبت چند عضو شورا برگزار شد و حاشیه های مختلفی از جمله بگو مگوی برخی اعضا و پذیرایی به سبک سنتی و مدرن با قهوه و نسکافه به همراه داشت.



 • در این نشست، حجت الاسلام سید مهدی حسینی نماینده شورایاری ملاشیه گفت: این منطقه، منطقه ای حاشیه ای ست که از خدمات شهری بی نصیب مانده است.

بخشی از سخنان حجت الاسلام سید مهدی حسینی

 • عدم مدیریت از جمله عواملی ست که موجب شده مناطق "ملاشیه و کریشان" محروم باشند. این یک موضوع آشکار است و همه اعضای شورای شهر و شهرداری حداقل سه یا چهار بار و شاید بیشتر در این سه سال به منطقه سرزدند و مشکلات را نیز می دانند. بنابراین گفتن مشکلات تکرار مکررات است و فایده ای جز وقت کشی ندارد.

 • اگر تمام منابع هم در دست داشته باشید ولی مدیریت نباشد، منابع تلف می شوند. در حال حاضر بیش از 60 هزار نفر در این دو منطقه ساکن هستند و با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند.

 • همه مسئولان تلاش خود را هم دارند اما این مشکلات، تبعات حدود 30 سال پیش است که بر این منطقه وارد شده و با یک سال و دو سال رفع نمی شود. ولی حداقل در این 10 سال که در عرصه فرهنگی و تبلیغی در منطقه  خدمت می کنیم پیگیر موضوع شهرداری مستقل در کوی ملاشیه و کریشان و نواحی این دو منطقه بودیم که با حدود 70 تا 80 هزار نفر جمعیت متاسفانه شهرداری مستقل نصیب منطقه دیگری شده است ؛ منطقه ای که به لحاظ رفاهی و امنیت وضعیت بهتری دارد و مسئولان شهری تشخیص دادند شهرداری منطقه 5 در آن محل تاسیس شود. مردم منطقه برای رسیدن به  شهرداری منطقه 5 باید منطقه ملاشیه را دور بزنند تا به آنجا برسند !

 • در جلسات شورایاری یک مصوبه برای انجام یک حرکت انقلابی درخواست کردیم تا حداقل مردم ملاشیه نمایندگانی داشته باشند که در این منطقه جدید التاسیس 3 معاونت منطقه 5 شهرداری به نیروهای مومن متخصص از منطقه ملاشیه داده شود.

 • یکی از اعضای فعلی شورا قول داده بود که شهرداری منطقه 5 در ملاشیه تاسیس خواهدشد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و این عضو شورا نیز در حال حاضر، در جلسه حضور دارند. 

 • از شما می خواهم که شبهه یا شکی ایجاد نشود که اگر اینجا جلسه شورای شهر برگزارشده است برای تبلیغ انتخابات بوده است. حضور اعضای شورای شهر اهواز، تبلیغی برای یک سال آینده شرکت در انتخابات شورا استنباط نشود. این حضور را به فال نیک گرفته ایم اما از اعضای شورای شهر اهواز می خواهیم که مصوبه اصلی و خواسته اصلی که همانا دادن سه معاونت در منطقه 5 شهرداری است را به منطقه ملاشیه بدهند و این که به افرادی به نام ملاشیه معاونت داده می شود قابل قبول نیست. باید از مردم منطقه باشد.

  آسفالت خیابان ها از معضلات اصلی است. همچنین زباله های سطح منطقه و پسماندهای شهری خلاف تمام قوانین بین المللی محیط زیست است که در هیچ شهری به این شکل با مردم برخورد نمی شود.

 • نبود پارک در منطقه ملاشیه یکی دیگر از مشکلات این منطقه است. پارکی که در این منطقه ایجاد شده است در مجاورت کارخانه های صنعتی است که آلودگی ایجاد می کنند. از لحاظ زیست محیطی و عمران نیز در این منطقه کار مناسبی انجام نشده است.

 • از محل شرکت های صنعتی دور تا دور منطقه ملاشیه هیچ عوارضی به این منطقه تعلق نمی گیرد و حتی آن یک درصد که بحث حق محیط زیست است را هم به منطقه نمی دهند

 • فاضلاب عمده ترین مشکل منطقه است که البته شهرداری تا حدودی در این زمینه کار کرد  اما به  دلیل مشکل بودجه ای، نتوانست اقدامات خود را به اتمام برساند که در ادامه قرارگاه خاتم الانبیا این کار را برعهده گرفت و این باعث شد که بعد از 100 سال این مشکل در مسیر مرتفع شدن قرار بگیرد.


غزلاوی یکی از ساکنان ملاشیه نماینده شورایاری ملاشیه نیز سخنران بعدی این نشست بود که موضوعات مختلفی را مطرح کرد و گفت که در این سه سالی که شورای شهر آمده یک متر هم در ملاشیه آسفالت انجام نشده در صورتی که خیابان های این منطقه نیاز به آسفالت کامل دارند.

بخشی از سخنان غزلاوی

 • لایروبی جوی های روباز و کمبود نیروی رفتگر از مشکلات اصلی این منطقه است.  همچنین پروژه ی احداث جوی فاضلاب که به دلیل پرداخت نشدن پول پیمانکار در حال حاضر سه خیابان فقط جوی فاضلاب احداث شده و پروژه نیمه کار رها شده است. پارکی که قرار بود احداث شود به مدت یک سال است که کلنگ زنی شده و به  همان صورت راکد مانده است. فرهنگسرا و کتابخانه نیز نیمه کاره مانده اند.

 • وقتی به شهرداری منطقه شش برای انجام امورات منطقه مراجعه می کنیم با این دلیل که پول ندارند می گویند باید به شورای شهر یا شهرداری مراجعه کنید! به آنجا که رجوع می کنیم متاسفانه هیچ نتیجه ای نمی گیریم. بازاچه ملاشیه که از 10 سال پیش ساخت آن شروع شده هنوز به جایی نرسیده است و این بازارچه به محلی برای کمپ اوباش،  دزدان و معتادان تبدیل شده است.

 • انتظار  این است که به این منطقه توجه ویژه شود، چرا که در زمان انتخابات سومین دوره شورای شهر اقبال و استقبال مردم این منطقه به اعضای فعلی بالا بود ولی سه سال از آن زمان گذشته و نه معاونتی و نه مسئولیتی به فرزندان بومی این منطقه داده نشده و هیچ خدماتی که در شأن مردم این منطقه باشد نیز صورت نگرفته است. صبر مردم لبریز شده و اعتراض های مکرر دارند و قصد دارند به شورای شهر و شهرداری مراجعه کنند و ما هم سپر بلای شورا و شهرداری شده ایم . پروژه های زیادی راکد مانده و پیمانکار عنوان می کند که "پول ندارد".

 • ملاشیه با 80 هزار جمعیت یک جایگاه آمبولانس یا آتش نشانی ندارد، چرا و به چه دلیل نباید داشته باشد؟! ما کوچکترین درخواست ها را از اعضای شورای شهر اهواز داریم. مردم ملاشیه جاده ساحلی نخواستند، فضای سبز آنچنانی نخواستند، فرزندان ملاشیه چیزی که می خواهند همان خدمات اولیه است. خدمات رفاهی وعمرانی که در دست خود شورای شهر است را می خواهند.

 • اداره گاز، برق، فاضلاب به فرمانداری ربطی ندارد، فقط می تواند نظارت کند. خودمان پیگیر آن ها می شویم ولی چیزی که به اعضای شورای شهر و شهرداری مربوط می شود، خدمات عمرانی و رفاه است که انتظار داریم انجام شود.

 • حقیقت این است که این مدت شما در شورای شهر بوده اید کم کار نکردید و تلاش کردید اما برای منطقه ملاشیه آن چیزی که ما انتظار داشتیم را انجام ندادید.

 • عاشور سواری پور عضو شورای شهر اهواز در این نشست گفت: ملاشیه مظلوم بوده و بر مظلومیتش افزوده شده است و بنده دیدگاه خود را از دو جهت بر مظلومیت ملاشیه تعبیر می کنم. 

بخش هایی از سخنان عاشور سواری پور عضو شورای شهر اهواز

 • شائبه به وجود نیاید که این آخر سال ، شورا جلسات را در مناطق گذاشته تا تبلیغات کند. نیازی نیست ما این کار را انجام دهیم که شائبه در بین مردم به وجود بیاد. بخاطر حساسیت و محرومیت این منطقه بود که نقطه شروع جلسات را از ملاشیه شروع کردیم.

 • یکی از مشکلات ملاشیه عملکرد نامطلوب مدیریت شهرداری منطقه ۶ است. عملکرد شورا درخصوص نظارت بر شهرداری منطقه ۶ ضعیف بوده است. حرف های آقایان حسینی و غزلاوی را تایید می کنم.  مرتباً کارهایی که مربوط به جمع آوری زباله است در ملاشیه صورت نمی گیرد. در بعضی جاها سه تا چهار روز زباله ها می ماند. در چندین نوبت شاهد این موضوع بوده ام و تصاویر را گرفته ام و خدمت شهردار منطقه داده ام . شهردار منطقه 6 می بایست در جلسه حاضر باشد. درست است منطقه 5 تاسیس شد ولی هنوز کاری انجام نداده است.

 • اعتقادم براین است که نظارت بر مدیران شهرداری برعهده ی شوراست و ما اعضای شورا نیز در عدم نظارت شهرداری مرکز بر شهرداری منطقه شش بی تقصیر نیستیم.

 • درست است که بافت قدیمی ملاشیه اجازه ی مانور و خدمت رسانی را به این منطقه نسبت به سایر مناطق دیگر نمی دهد اما این دلیل بر عدم توجه ما نیست و نیاز بود ملاشیه را بیش از پیش ببینیم و  همانند سایر مناطق اهواز توجه خاص و ویژه ای بدان شود چرا که ملاشیه کانون فعالیت های هنری ، فرهنگی و مذهبی است و یکی از مناطق بزرگ اهواز است و نقش بی بدیلی در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام داشته و دارد.

 • به ملاشیه مانند دیگر مناطق اهواز باید توجه شود . هیچ منطقه ای در اهواز در اختیار قشر خاصی نیست و نخواهد بود.


حجت الاسلام کاظم سواری دیگر عضو شورای شهر اهواز نیز از دیگر سخنرانان این نشست بود. وی گفت که مسئله ملاشیه مدیریت نیست که  بگوییم چند نفر در شهرداری حضور داشته باشند، بلکه مشکل ملاشیه آسفالت، خدمات بهداشتی، فاضلاب، پسماند و.. است.

بخشی از سخنان حجت الاسلام کاظم سواری

 • مدیریت با شورا نیست و اگر بخواهد شورا ورود کند دقیقا مخالفت با نص صریح قوانین شوراست. شاید پیشنهاد بدهند اما اینکه محقق پیدا شود به شهردار و حکم وی است. تصورم این بود که دوستان با فکر و برنامه در این جلسه بیایند تا مصوبه خوبی داشته باشند . ملاشیه نیاز به تصویب بودجه ای ویژه برای حل مشکلات زیرساختی است. اگر منطقه حرمت دارد، چرا منطقه ۵ در یک سوله مدیریت می شود؟

 • مشکل مان این نیست که بگوییم آقای فلانی استخدام بشود یا نشود. مهم رفاه منطقه است. مسئله گاز، فاضلاب و مشکلات مردم را مطرح کنید نه افراد را . من نسبت به منطقه ملاشیه و عین دو تعصب دارم و از همه قضایا اطلاع دارم. در این منطقه ما یک جایگاه آتش نشانی نداریم. اگر خدای ناکرده در ملاشیه اتفاقی رخ دهد نیروی امداد تا از کمپلو حرکت کند و بیاید 15 دقیقه زمان می برد. این ها مشکلات هستند.

 • زمین های ورزشی جوانان ما غارت می شوند الان یک  مصوبه خوبی که بخواهیم سه نفر برای معاونت شهرداری منطقه 5 از نیروهای ملاشیه مشخص کنیم باید از مجاری خود پیگیری شود نه در جلسه رسمی شورا.

 • پیشنهاد من به اعضای شورای شهر این است که  سه میلیارد برای تکمیل زیرساخت ها و پروژه های نیمه تمام مصوب نمایند.  پیشنهاد بعدی من این است که مشخص بشود که اینجا منطقه 5 است یا منطقه 6 ؟! اگر منطقه 5 است چرا این منطقه در یک دخمه یا سوله در حال مدیریت است؟



بخشی از سخنان حجت الاسلام سید مهدی حسینی

 • اگر 100 میلیارد هم تصویب شود مثل همان چیزهایی که تصویب شد "هاپولی" می شود!  ما نه از شما آسفالت و نه فضای سبز می خواهیم. فقط یک نفر آنجا بگذارید که هرروز دلش به حال مردم منطقه بسوزد. 

 • (در این بین یکی از اعضای شورایاری ملاشیه خطاب به یکی از اعضای شورای شهر اهواز گفت: شعارتان قبل از انتخابات شورا این بود که شهرداری منطقه 5 را به ملاشیه بیاورید و اولین صحبت تان این بوده که بچه های ملاشیه استخدام شوند اما در حال حاضر خلاف این را می گویید!)

 • یکی از روحانیون حاضر در این نشست گفت : برای استخدام، هزار قانون و مراحل قانونی جلوی پای افراد متخصص ملاشیه گذاشته اند. نزدیک 13 نفر را می شناسیم که یک ماه  به صورت پیمانکاری استخدام می شوند ماه بعد به معاونت می رسد! چرا وقتی به نیروهای ملاشیه م یرسند قوانین زنده می شوند! ما به سه معاونت هم برای استخدام رضایت می دهیم.

 • در انتخابات یکی از شعارهای ما این بوده که شما وارد صحن شورا شوید و درد ما را منتقل کنید. می خواهیم که به تعداد کمتر از انگشتان دست در این منطقه معاون استخدام شود. این استخدام حق ماست. این حق مردم ملاشیه است  که شهرداری منطقه 5 را در این منطقه داشته باشند و تمام معاونانش بومی اینجا باشند.


 • زیبا صالح پور دیگر عضور شورای شهر هم از سخنرانان این نشست بود. وی گفت : ملاشیه را همه می شناسیم یکی از مناظق خوب اهواز است البته زمانی می گوییم خوب ، منظورمان مردمانش است وگرنه از نظر مبلمان شهری و ... وضعیت نامناسبی دارد.

بخشی از سخنان زیبا صالح پور عضور شورای شهر

 • خوب بودن مردم ملاشیه را کسی منکر نیست و این یک امتیاز بزرگ است که شاید در برخی جاها این کم رنگتر باشد.ما هم نمایندگان شما هستیم، مشکلات شما را می دانیم و خود را موظف می دانیم که در رفع مشکلات تان تلاش خود را بکنیم.

 • اگر تمام کارکنان شهرداری منطقه ۵ از ملاشیه باشند، شورا مشکلی ندارد اما این کار در اختیارات شهردار است و طبق قانون شورا نمی تواند در انتصابات شهردار دخالت کند. همانطور که آقای سواری عنوان کردند نص صریح قانون است که اعضای شورا حق دخالت در اجرا را ندارد و ما به عنوان یک عنصر سیاست گذار برنامه ریز و ناظر هستیم.

 • اعضای شورا موظف هستند که در برنامه ریزی خود به این منطقه هم توجه کنند . این وظیفه ماست که به این منطقه بودجه اختصاص دهیم، برای رفع مشکلات نظارت کنیم  و به شهرداری تذکر دهیم تا به تمام مناطق توجه کند.

 • اگر آقای شهردار همه ی نیروهای شهرداری منطقه پنج را از ملاشیه تامین کند ما مخالفتی نداریم بلکه استقبال خواهیم کرد و ما انتظار داریم آقای شهردار نیروهای متعهد ، توانمند و دلسوز را بگذارد، مهم نیست بچه های کدام منطقه باشند.

 • فکر می کنم باید جلسه یک خروجی داشته باشد . دو مشکل منطقه ملاشیه که برای اهالی منطقه مهم است را اولویت بندی کنید تا  اعضای شورا بتوانند این موضوعات را در مکان قانونی شورا مصوب نمایند تا در این مدتی که از عمر شوراها باقی مانده به نتیجه ای برسیم. 



 • غلامرضا سبزعلی عضو دیگر شورای شهر اهواز از دیگر سخنرانان این نشست بود. وی گفت: هرچه مطرح کردید اکثرشان درست است. واقعا قرار نبود این چنین جلسه ای باشد. فقط گفتند ملاشیه می رویم و نشستی با شورایاری محله برگزار می کنیم و یک سری مسائل مطرح می شود. 

بخشی از سخنان غلامرضا سبزعلی عضو دیگر شورای شهر اهواز

 • در بودجه  ۹۵ نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان برای ملاشیه تصویب شده است و باید با نقش نظارتی شورا، این مبلغ تخصیص یابد. همین را اعضای شورا پایش محکم بایستند. شهردار را موظف کنیم تا این بودجه محقق شود.

 • زمین هایی که اکنون برای ساخت زمین ورزشی و درمانگاه ملاشیه در اختیار سپاه قرار گرفته اند، با تصویب اعضای شورا بوده است.

 • چرا قوم هراسی می شود؟ مگر در سایر مناطق براداران عرب نمی گذاریم؟ بنده از موافقان استاندار عرب در خوزستان هستم و همیشه شورا نیز همیشه از همه افرادی که متخصص و متعهد هستند، با هر قومتی که دارند، حمایت کرده است.

 • یکی از روحانیون این منطقه در پاسخ به سبزعلی عضو شورای شهر گفت: آقای سبزعلی نیاز به بودجه نیست. زیرا شورا پیمانکارانشان را می فرستد و بودجه ملاشیه را می خورند و می روند! 

 • سبزعلی در جوابش گفت : حاج اقا اینطور نیست ! شما روحانی هستید و نباید اینگونه سخن بگویید. شما روحانی هستید نباید قضاوت زودهنگام کنید. شما الگوی ما هستید. بگویید چه کسی پیمانکار است؟ شما اسناد ومدارک دارید؟

 • روحانی منطقه ملاشیه در پاسخ به سبزعلی گفت: ما هزارمدرک داریم. صحبت ما این است که بودجه تعیین می شود ولی هیچ کاری انجام نمی شود.

 • سبزعلی در پاسخ به این روحانی گفت: شما با این حرف ها معروف نمی شوید! شماها هستید که باعث می شوید کسی در منطقه نیاید. شما دارید تهمت می زنید. شما روحانی هستید و نباید اینگونه سخن بگویید. این چه حرفی است؟



 • جمشید سلحشور عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر اهواز نیز در این نشست ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به جلسه یکصد و سی و دوم شورای شهر عنوان کرد: طبق مصوبه ای که در جلسات قبل داشته ایم، مقرر شد به صورت یک هفته در میان جلسات شورا در مناطق مختلف شهر و در میان مردم برگزار شود.  وی افزود: به خواست خدا برگزاری جلسه شورای شهر در جمع مردم ملاشیه منشأ خیری برای این منطقه محروم باشد.

 • وی گفت : پیشنهاد ناحیه ویژه شدن منطقه ملاشیه داده شده است تا شهردار تصویب آن را تصویب کند و فردی که با شورایاری ملاشیه در ارتباطات باشد در رأس آن قرار گیرد. انشالله طرح اولویت دادن به هزینه کردن بودجه ها در همان مناطق در شورا به تصویب برسد.


 • حسین حیدری عضو دیگر شورای شهر اهواز دیگر سخنران این نشست بود. وی گفت که قرار شد که جلسات شورا یک هفته در میان در صحن علنی برگزار شود و هفته بعد از آن اعضای شورا از مناطق بازدید کنند لذا طبق قانون نمی توان در خارج از صحن شورا مصوبه ای داشته باشیم.

بخشی از سخنان حسین حیدری

 • مردم ملاشیه در طول هشت سال دفاع مقدس خدمات زیادی به نظام داشتند لذا شایسته خدمت هستند. در بودجه ۹۵ پروژه هایی برای ملاشیه در نظر گرفته شده است که باید به اطلاع مردم برسد.

 • باتوجه به اینکه تمام بودجه شهرداری محقق نمی شود، لذا اولویت بندی تخصیص اعتبارات پروژه ها با تشخیص شهردار است که قول می دهیم شهرداری در این زمینه اقدام خواهد کرد. ورزشگاه ملاشیه با زمین چمن طبیعی به بودجه ۹۵ شهرداری اضافه شود.

 • آذر زمانپور دیگر عضو شورای شهر اهواز در ادامه این جلسه گفت: از بانیان این جلسه تشکر می کنیم که باعث شدند مسئولین به دیدار مردم بروند.وی افزود: روحیه مطالبه گری مردم جای تکریم و تقدیر دارد، اما جایگاه نمایندگان مجلس در این مشکلات کجاست؟

 • زمانپور با اشاره به نقش نظارتی شورا اظهار کرد: اگر منطقه ۵ شهرداری کاری انجام نمی دهد چرا کارکنان آن حقوق در حد شهردار و معاون می گیرند؟









comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۱۳
comment
comment
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment جای تقدیر داره کار شورای شهر که جلساتو در محلات برگزتر میکنن تا مشکلات رو میدانی مشاهد کنند ولی باید اینو در نظر داشته باشیم تنها کسی که از روز اول با مردم بود و همیشه حامی مردم بود از اعضای شورا فقط آذر زمانپور بود و جای تعجب داره که اصحاب رسانه اینو میدونن ولی منعکس نمیکنن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment شورایعنی [...]
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
1
comment اين اقدامات و اين عكس ها كاملا تبليغي بوده و تاثيري در عمران و آبادي مناطق ندارد و فقط جهت انتخابات سال اتي تدارك ديده شده است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
1
comment فاضلاب عمده ترین مشکل منطقه است که البته شهرداری تا حدودی در این زمینه کار کرد اما به دلیل مشکل بودجه ای، نتوانست اقدامات خود را به اتمام برساند که در ادامه قرارگاه خاتم الانبیا این کار را برعهده گرفت و این باعث شد که بعد از 100 سال این مشکل در مسیر مرتفع شدن قرار بگیرد.


100 سال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
1
comment انتظار این است که به این منطقه توجه ویژه شود، چرا که در زمان انتخابات سومین دوره شورای شهر اقبال و استقبال مردم این منطقه به اعضای فعلی بالا بود ولی سه سال از آن زمان گذشته و نه معاونتی و نه مسئولیتی به فرزندان بومی این منطقه داده نشده و هیچ خدماتی که در شأن مردم این منطقه باشد نیز صورت نگرفته است. صبر مردم لبریز شده و اعتراض های مکرر دارند و قصد دارند به شورای شهر و شهرداری مراجعه کنند و ما هم سپر بلای شورا و شهرداری شده ایم . پروژه های زیادی راکد مانده و پیمانکار عنوان می کند که "پول ندارد".



مگر تقسيم پست هاي معاونت شهرداري مگر سهم خواهي محله اي است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
1
comment سفالت خیابان ها از معضلات اصلی است. همچنین زباله های سطح منطقه و پسماندهای شهری خلاف تمام قوانین بین المللی محیط زیست است که در هیچ شهری به این شکل با مردم برخورد نمی شود.




قوانين بين المللي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment شواری شهر تا حالا کجا بود
حالاکه رو به اخر رسیده
یاد مردم حاشیه نشین و مردم شهر اهواز افتادن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
1
comment در انتخابات یکی از شعارهای ما این بوده که شما وارد صحن شورا شوید و درد ما را منتقل کنید. می خواهیم که به تعداد کمتر از انگشتان دست در این منطقه معاون استخدام شود. این استخدام حق ماست. این حق مردم ملاشیه است که شهرداری منطقه 5 را در این منطقه داشته باشند و تمام معاونانش بومی اینجا باشند.




دعوا سر افزايش رفاه منطقه نيست . دعوا سر پست هاي معاونت و سهم خواهي معاونت است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
داود حمادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
1
1
comment با عرض سلام و احترام، گرچه کار به نظر میاد تبلیغاتی بود، چون که خروجی نداشت ولی قدم نسبتا خوبی بود به فال نیک می گیریم. به این مردم باید خدمت کرد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
comment
0
0
comment سلام خدمت است ولی دیر انشا الله اجرایی شود وبه سمع ملت وهمچنین ملاشیه برسد
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
comment
0
1
comment همش تبلیغاتی بوده و هست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
0
0
comment ناشناس علم وغیب داری
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment آقای قائدی شما زمانی معاون اتوبوسرانی بودی 100 اتوبوس خریدید که الان همه آنها بخاطر ضعف در سیستم موتوری متوقف شدند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار