شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵
برخی رسانه ها خبر دادند که محسن بنگر مدافع باتجربه پرسپولیس در لیست نفراتی قرار دارد که از سوی امیر قلعه‌نویی برای جذب در فصل جدید به متولیان تراکتورسازی ارائه شده است.
بهترین بنگر تاریخ شاگرد قلعه‌نویی بوده!گروه ورزش مشرق - مدافعی که در لیگ یازدهم از بهترین‌های سپاهان قلعه‌نویی بود اگر به تراکتورسازی اضافه شود، پس از 5 سال مجددا شاگرد ژنرال آبی‌ها خواهد شد.

* یک فصل 4 گل برای امیر زد، 5 فصل 3 گل برای بقیه

محسن بنگر کاپیتان دوم پرسپولیس بعد از علیرضا نورمحمدی، وقتی دید پیشنهاد جدیدی از باشگاه محبوبش برای تمدید قرارداد ندارد، مذاکراتش با باشگاه تراکتورسازی را جدی‌تر دنبال کرد.

این مدافع باتجربه در لیست نفراتی قرار دارد که از سوی امیر قلعه‌نویی برای جذب در فصل جدید به متولیان باشگاه ارائه شده است. بنگر و امیر قلعه‌نویی خاطره خوشی از همکاری با یکدیگر دارند. سپاهان با قلعه‌نویی و محسن در ادوار نهم و دهم لیگ‌برتر قهرمان شده.

این مدافع مازندرانی آخرین‌بار جمعه سی‌ام اردیبهشت ماه سال 90 با نظر قلعه‌نویی وارد ترکیب اصلی سپاهان برابر سایپا شد تا 90 دقیقه تمام هفته آخر لیگ دهم را تجربه کند.

5 سال و 18 روز قبل اگرچه که سپاهان برابر میزبانش 2 بر یک شکست خورد اما نصف جهانی‌ها با 65 امتیاز قهرمان لیگ دهم شدند.

جالب اینکه بهترین فصل فوتبالی بنگر هم همان سال رقم خورد. محسن در لیگ دهم تحت نظر قلعه‌نویی 4 گل به پاس همدان، راه‌آهن، فولاد و تراکتورسازی زد.

این در شرایطی بود که پس از آن طی 5 فصل برای سپاهان و پرسپولیس 3 گل زد.

* 8 هزار و 552 دقیقه در پرسپولیس

محسن بنگر از ابتدای لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست تا طی 4 فصل 8 هزار و 552 دقیقه پیراهن قرمز را در 4 دوره اخیر لیگ‌برتر بر تن کند. محسن طی این مدت 98 بازی انجام داد در حالی که 96 مرتبه وارد ترکیب اصلی پرسپولیس شد.

بنگر سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا 270 دقیقه به میدان آمد تا یک گل به لخویای قطر بزند.

باید دید این مدافع باتجربه در نهایت سر از تراکتورسازی امیر قلعه‌نویی در خواهد آورد یا اینکه در دقیقه 90 پرسپولیسی خواهد ماند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار