شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند از آغاز دوره های آموزشی طرح غنی سازی اوقات فراغت کودک و نوجوانان این شهرستان خبر داد.

مرضیه حسین زاده با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تمام سال پذیرای علاقه مندان می باشد اظهار کرد: کلاس ‌های تابستانی برای غنی سازی اوقات فراغت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گتوند از خرداد ماه آغاز شده و با استقبال خوبی مواجه شده اند.

وی از برگزاری برنامه های متنوع برای کودکان ونوجوانان در این کانون خبر داد و اضافه کرد:کلاس های فرهنگی مانند قصه گویی، نمایش ، تحقیق، کاردستی و کلاس های ادبی شامل کارگاه شعر و داستان، آموزش شعر و داستان ،پژوهش و تحقیق همچنین دوره های آموزش هنری شامل نقاشی، سفالگری و خوشنویسی از جمله کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گتوند می باشند. 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان گتوند نمایش فیلم و برگزاری اردو برای شرکت کنندگان در این کلاس ها را از دیگر فعالیت های فرهنگی هنری در این کانون نام برد.
مرضیه حسین زاده با بیان این که این کلاس ها برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر 7تا 17 سال ترتیب داده شده اند افزود: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در شهرستان گتوند با ظرفیت‌هایی که ایجاد کرده است نقش مهمی درشکوفایی استعدادهای دانش آموزان و بهره وری مطلوب از اوقات فراغت دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های کانون پرورش فکری در فصل تابستان پررنگ تر می شود شناسایی ، رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان در ایام فراغت را از اهداف این نهاد برشمرد.
پارسال بیش از 300 دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گتوند شرکت کردند.

شهرستان 74هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار