شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
شوشان:  در همایش یک روزه مدیران منطقه 7 سازمان امور مالیاتی کشور که روز گذشته در اهوز برگزار گردید داوود آرضایی دادستان انتظامی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله) بنام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل افزود در شرایط اقتصادی حاکم کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان رزمندگان خط مقدم جهاد اقتصادی باید تمام تلاش خود را بکار بندند تا بتوانند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در پیشبرد هرچه بیشتر اهداف اقتصادی دولت موثر و موفق عمل نمایند. وی همچنین تاکید کرد کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور جزو بهترین ، سالم ترین و فعال ترین بخش کارکنان در بدنه دولت هستند .

 آرضایی به روند اجرای طرح جامع مالیاتی در کشور نیز اشاره کرد و افزود: در حال حاضر در سیستم ساختار اقتصادی کشور به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری هیچ طرح یا پروژه ای بالاتر از طرح جامع مالیاتی وجود ندارد و این طرح مطالبه قانونی نظام و دولت از سازمان امور مالیاتی است. و

ی اضافه کرد که امسال سال جدیت هرچه بیشتر سازمان در مورد تکالیف قانونی مودیان و ماموران مالیاتی است و لازم است مدیران کل امور مالیاتی در سرار کشور و خاصه در منطقه 7 که شامل استان های خوزستان ، ایلام ، همدان و لرستان می شود به منظور جلوگیری از فرار مالیاتی و تخلفات مالی در ساختار اقتصادی کشور با تکیه و مانور هرچه بیشتر بر موارد قانونی 274و 276 قانون مالیات های مستقیم و همچنین بند ب ماده 5 قانون سلامت اداری با توجه به این که موارد فرار مالیاتی به ویژه از شهر های بزرگ و مراکز استان ها در حال حرکت به سمت شهر های کوچک است در کاهش هرچه بیشتر این موارد و در نهایت مسدود ساختن راه متخلفان عمل نمایند. وی همچین بر آموزش اصناف و فعالان اقتصادی برای آگاهی از اصلاحات اخیر در قانون مالیات های مستقیم و موارد قانونی مذکور برای پرداخت هرچه بیشتر عادلانه مالیات تاکید کرد .

همچنین در این جلسه آقای آرضایی پاسخگو و شنوای سوالات و پیشنهادات مدیران کل ، روسا و دادیاران انتظلامی ادارات کل امور مالیاتی حاضر در جلسه نیز شد و اظهار امیدواری کرد بتوان با اجرای صحیح قوانین مالیاتی و همکاری مودیان محترم مالیاتی و کلیه فعالان اقصادی در راستای پیاده سازی طرح جامع مالیاتی عدالت مالیاتی را هرچه بیشتر اجرا کرد.

عموم فعالان اقتصادی اشخاص حقیقی توجه داشته باشند با توجه به اینکه مهلت ارسال اظهارنامه الکترونیکی فعالان مذکور از تیر ماه به پایان خرداد ماه (31/3/1395) تغییر یافته است و با در نظر گرفتن وقت محدود و باقیمانده با مراجعه به سامانه الکترونیکی   www.TAX.gov.ir نسبت به تکمیل و ارسال اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی خود اقدام نمایند.

هم استانی های گرامی میتوانندآخرین اخبار،اطلاعیه های مهم،بخشنامه،دستورالعملهای مالیاتی را ازسامانه دریافت نمایندوهمینطورانتقادات وپیشنهادات خود را به سامانه پیامکی 300072287 مستقیماً به مدیرکل امورمالیاتی خوزستان ارسال ویا باشماره تلفن گویای 33337755 بصورت شبانه روزمطرح وپاسخ کلیه سئوالات خودرادریافت نمایند


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار