اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
فرماندارشهرستان شوش بر ایجاد و توسعه فضاهای ورزشی در مناطق حاشیه ای و محروم این شهرستان تاکید کرد.

 رضا نجاتی در نشست شورای ورزش شهرستان شوش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان از ورزش به عنوان زیربنای سلامت جامعه یاد کرد و گفت:ورزش تنها مختص جسم و روح انسان نبوده بلکه در سلامتی افرادجامعه و کاهش مسائل حاشیه ای اجتماعی نیز تاثیر بسزایی دارد. وی گفت:هرجایی که به ورزش توجه بیشتری شده شاهد کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط و شادی در آن منطقه هستیم.

وی نتایج توجه به امر ورزش را افزایش امنیت در جامعه عنوان کرد وگفت:این امر کاهش جرایم اجتماعی را نیز به دنبال دارد. فرماندار شهرستان شوش از شهرداران خواست تا با ایجاد وسایل ورزشی در پارک های حاشیه شهرها زمینه استفاده هرچه بهتر ساکنان این مناطق محروم از این امکانات را فراهم کنند.

رییس شورای ورزش شهرستان شوش از تعامل، همراهی، و همکاری دستگاه های اجرایی در امر ورزش تقدیر کرد و بر استفاده از توان و ظرفیت های شهرستان در زمینه رفع مشکلات این بخش ورزش تاکید کرد.

وی گفت: باتوجه به محدودیت منابع مالی باید با مدیریت صحیح منابع نسبت به کاهش مشکلات ورزشی شهرستان اقدام کرد. نجاتی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری گفت: قطعا ورزش سهم بسزایی در عملی کردن شعار امسال ایفا خواهد کرد.

رشید هدایت خواه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شوش نیز در این نشست گزارشی از عملکرد تیم های ورزشی و مسابقات برگزار شده ارائه کرد.

رفع مشکلات سالن های ورزشی،ساماندهی تیم های ورزشی،پیگیری اختصاص زمین ورزشی جهت برگزاری مسابقات اسب دوانی و توجه به ورزش محلات از مهمترین موارد طرح شده در نشست شورای ورزش شهرستان شوش بود.

در این نشست از پنج مدال آور و مربی برتر ورزش شهرستان شوش تجلیل شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار