شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۲

'علیرضا مراد حاجتی طی حكمی از سوی 'حجت الله خطیب' سرپرست فدراسیون كشتی به عنوان سرپرست جدید هیات كشتی استان خوزستان منصوب شد.

به گزارش ایرنا، این انتصاب در پی اتمام دوره ریاست 'عبدالرسول ممتازان' از هیات كشتی استان خوزستان و حاضر نشدن وی به ادامه كار در این هیات صورت گرفت.

ممتازان مدت 15 سال ریاست هیات كشتی استان خوزستان را به عهده داشت.

به طوری كه در این مدت، كشتی استان خوزستان در رشته فرنگی رشد فراوانی كرد تا جاییكه این استان، قطب مهم كشتی فرنگی در ایران محسوب می شود و كشتی گیران زیادی را تحویل تیم های ملی داده است.

سرپرست جدید هیات كشتی استان خوزستان گفت: تا انجام انتخابات رییس هیات این استان، انجام وظیفه خواهم كرد.

'علیرضا مراد حاجتی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این مطلب كه برای شروع كار از عبدالرسول ممتازان كسب اجازه كرده است، اظهار داشت: برای رشد كشتی استان خوزستان هر آنچه كه از دستم برآید، انجام خواهم داد.

وی كه مدیرعاملی باشگاه شركت ملی حفاری اهواز و ریاست هیات گلف استان خوزستان را نیز به عهده دارد، گفت: از همه اهالی ورزش كشتی توقع دارم كه در این زمینه، همكاری لازم را با هیات كشتی استان خوزستان همانند گذشته داشته باشند.

گفتنی است، برای شركت در انتخابات هیات كشتی استان خوزستان، دو نفر ثبت نام كرده اند و زمان برگزاری آن هنوز از سوی فدراسیون كشتی اعلام نشده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار