شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
در نشست مشترک مدیران طرح احیاء اراضی خوزستان و ایلام صدا و سیمای مرکز خوزستان تفاهم نامه همکاری فرهنگی و اطلاع رسانی در رابطه با طرح احیاء اراضی خوزستان منعقد گردید. از جمله اهداف این تفاهم نامه مشارکت در تولید و پخش برنامه های رادیو و تلویزیونی، استفاده از ظرفیت های دو طرف برای تحقق برنامه های مشترک و همکاری در برگزاری همایش و نشست های تخصصی مرتبط با طرح می باشد .

 در این تفاهم نامه دو طرف متعهد گردیدند امکانات و بستر مناسب جهت نیل به اهداف مد نظر را فراهم سازند . همچنین در این نشست معاون اجرایی موسسه جهاد نصر گزارشی از آخرین وضعیت طرح را به حاضرین ارائه داد.

حسن علاقه بند گفت: در سال گذشته 75 هزار هکتار از طرح اجراء و به اتمام رسید و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری عملیات اجرایی 79 هزار هکتار دیگر نیز به اتمام برسد .  وی متوسط عملکرد طرح را بطور ماهانه شش هزار هکتار ذکر کرد و افزود: با استعانت از خداوند فاز اول این طرح تا پایان سال آینده به اتمام خواهد رسید.

      معاون اجرایی موسسه جهاد نصر از موافقت جهت تخصیص آب برای 220 هزار هکتار دیگر از اراضی طرح توسط وزارت نیرو خبر داد و افزود: اعتبارات این بخش در حال بررسی است و اجرای این طرح تحولی در میزان تولیدات بخش کشاورزی و اشتغال استان خوزستان ایجاد خواهد نمود.

      در این نشست مسلم رحیمی مدیر کل سازمان صدا وسیما خوزستان با اعلام آمادگی کامل جهت همکاری در انعکاس اخبار و گزارش های این طرح گفت: گزارش لحظه به لحظه این طرح دل مقام معظم رهبری را شاد خواهد می کند و به همین جهت صدا وسیما آمادگی دارد به جزئیات این طرح نیز بپردازد.

      رحیمی افزود: صدا و سیما آمادگی دارد نسبت به حفظ مستندات طرح چه در زمینه فیلم و عکس و چه در زمینه مستندات اجرایی برای آیندگان در آرشیو خود اقدام نماید .
    در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری میان دو طرف به امضاء رسید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار