اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۱۲۴
تعداد نظرات: ۳۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۴
نشست خبری رئیس و دبیر مجمع نمایندگان خوزستان /از طرح تردد خودروهای اروندی در سراسر خوزستان دفاع می کنیم/ باید فرصت های اشتغالزایی در خدمت خوزستانی ها باشد/ نام شهرهای خوزستان به اسامی تاریخی برگردد
نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده ی مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان ...

شوشان : نشست خبری حجت الاسلام و المسلمین مجید ناصری نژاد نماینده ی مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان به همراه اقبال محمدیان ، نماینده ی مردم رامهرمز و دبیر مجمع نمایندگان استان خوزستان با اصحاب رسانه ، به صرف افطار در گیت بوستان برگزار شد .

نام شهرهای خوزستان به اسامی تاریخی برگردد

به گزارش شوشان، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در این نشست گفت: بازگرداندن نام های تاریخی شهرهایی مثل سوسنگرد به خفاجیه؛ شادگان به دورق یا فلاحیه؛ آبادان به عبادان و... حق مسلم مردم است.

مجید ناصری نژاد افزود: این مطالبه باید از طریق قانون پیگیری شود و هیچ منع قانونی برای این کار وجود ندارد و نظام نیز هیچ مخالفتی با این موضوع ندارد.


ناصری نژاد اضافه کرد: نام های تاریخی بحث یا موضوع امنیتی نیستند و این مطالبه از سوی مجمع نمایندگان پیگیری می شود و در نهایت ما مطیع رای نظام هستیم.
وی همچنین توضیح داد: وجود هر کدام اقوام یک ظرفیت برای این کشور به شمار می آید اما هر کدام نیز سبک و سلیقه ای دارند که باید به آن احترام گذاشت. وجه تسمیه نام شهرها نیز نیاز و مطالبه به حقی است که می بایست پیگیری و به نتیجه برسد.

خودرو های اروندی اتفاق خوبی بود

وی گفت: ما آمده ایم شفاف ، با صداقت و در کنار سایر عزیزان رسانه و البته نمایندگان و مدیران ابتدا مشکلات را رصد و بعد با برنامه ریزی همه را در راستای مرتفع شدن ، در دستور قرار دهیم.ما اعتقاد داریم تمام ظرفیت‌های استان باید برای توسعه و آبادانی خوزستان صرف شود، وقتی استان با عقب ماندگی روبه رو است چرا باید اولویت استفاده از این ظرفیت ها در استانهای دیگر باشد.


نماینده ی مردم شادگان در مجلس دهم گفت: خوشبختانه در زمان مقتدایی اتفاقات خوبی رخ داد، که یکی از مهمترین آنها خودروهای اروندی است و ما این امر را حق مردم خوزستان میدانیم و معتقدیم گستره ی تردد این خودروها باید افزایش یابد و قطعا جهت حفظ این امتیاز برای استان خوزستان تلاش می کنیم .

وی خاطر نشان کرد: ما در مجلس هفتم دنبال این بودیم که برای خوزستان خودروهای مناسب با توجه به گرما و استهلاک بالا و مصرف بنزین در نظر گرفته شود و همین موضوع ما را با وزیر صنایع درگیر کرد البته دولت قول همکاری داد، اما به مجلس نهم کشیده شد و در نهایت با پیگیری مقتدایی این موضوع به خودروهای پلاک اروندی ختم شد.

اصرار بر بومی بودن استاندار


وی همچنین با تاکید بر لزوم انتصاب استاندار بومی در خوزستان ، گفت: اصرار ما بر بومی بودن استاندار آینده ی خوزستان است، اما زمان را در برهه ای از دست دادیم و این زمان از دست رفته هنگامی بود که مجلس نهم و دهم در حال نقل و انتقال بودند البته ما سعی کردیم قضیه را مدیریت کنیم تا به مشکل نخوریم و بدون هماهنگی استانداری روی کار نیاید.

ناصری نژاد گفت: ما ریسک بالایی انجام دادیم و قبل از تحویل گرفتن مجلس با معاون اول دولت جلسه داشتیم و پافشاری کردیم که حتما شاخص ها و خواسته های مردم مورد توجه قرار گیرد.

ناصری نژاد خاطر نشان کرد: انصاف نیست با تمام ظرفیت‌های موجود در خوزستان شاهد بیکاری باشیم و نرخ بیکاری در برخی شهرهای استان به بالای 42 درصد برسد.همچنین توجه به صنعت از دیگر دیدگاه های ماست . ناوگان حمل و نقل عمومی ما باید نوسازی شود و خودروهای اروندی نیز می تواند به حل این مشکل کمک کنند.

غیر بومی ها از استان بروند


وی در عین حال با تاکید بر اینکه غیربومی ها باید از استان بروند ، گفت: باید فرصت های اشتغالزایی در خدمت خوزستانی ها باشد، غیربومیها و پروازی ها و پیمانکاران غیربومی باید از استان بروندو ما به شدت معترض این موضوع هستیم که سرمایه شرکت‌های بزرگ به استان تهران برود ولی مسائل زیست محیطی، بهداشتی، آب و برق و زیرساخت ها و مشکلات آنها برای مردم استان ما بماند.


این نماینده ی مجلس گفت: اینکه پولی که حق مردم خوزستان است و باید برای آموزش، ورزش، بهداشت صرف شود به تهران برود ظلم به مردم است.

برای طرح 550 هزار هکتاری می گوییم آب نیست


وی تصریح کرد: ما قطعا در 4 سال حضورمان به فکر رفع مشکلات استان خواهیم بود و اولویت اول تا آخر ما در خصوص اشتغالزایی خوزستان است.همچنین ما باید در زمینه کشاورزی، باغبانی، آبزی پروری، شیلات، دامپروری و... توجه ویژه ای به خوزستان داشته باشیم.

ناصری نژاد با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری در خوزستان ، گفت: این یک تاسف است که طرح 880 هزار هکتاری به 550 هزار هکتار برسد و برای طرحی که 50 هزار هکتار آن هم مربوط به ایلام است بگوییم آب نیست ولی طرح انتقال آب را در کنارش مشاهده کنیم !

ناصری نژاد با اظهار اینکه ما در حوزه مارون، جراحی و بعضا کارون ممنوعیت کشت داریم، یادآور شد:کشاورزی باعث اشتغال و ثروت میشود و یک بیکار هم برای استان نمیگذارد از این رو باید به این صنعت مهم در استان خوزستان توجه ویژه ای شود.

نخیلات شادگان به دلیل کمبود آب در حال از بین رفتن هستند

ناصری نژاد گفت: یکی دیگر از دیدگاه های ما توجه به نخیلات است، اکنون در شادگان 3/5 نفر نخل وجود دارد که بدلیل کمبود آب و قطع آب در حال از بین رفتن هستن، این در حالی است که صنعت خرما اگر مورد توجه قرار گیرد و صنایع جانبی آن راه اندازی شود هزاران شغل ایجاد میشود.

وی گفت: در صنعت ظرفیت‌های فراوانی وجود دارد که مغفول مانده اند، در تجارت ظرفیت‌های بندری ما که با تاریخ استان گره خورده است و بعضا برخی از بنادر غیرفعال شدند باید مورد توجه قرار گیرند، متاسفانه برخی کالاها در استانهای دیگر بندری بدون ممنوعیت صادر و وارد میشوند، اما در خوزستان نام قاچاق بخود میگیرند و سرمایه برخی تجار اینگونه سالها در انبارهای گمرک خاک میخورند.

عدم مراکز درمانی در روستاها

ناصری نژاد بیان داشت: ما اعتقاد داریم بنادر باعث توسعه استان وکشور می شود همچنین ظرفیت دیگر موضوع گردشگری است که در تمام استان این قابلیت وجود دارد.

ناصری نژاد در بخش دیگری از صحبت های خود به موضوع حاشیه نشینی اشاره کرد وگفت: ابتدا یابد علت را جویا باشیم و اینکه بسیاری بیکاری، عدم توسعه روستاها، انتقال آب و خشک شدن زمین های کشاورزی را موثر می دانند.طبیعی است وقتی زندگی روستا و اقتصاد آنها وابسته به کشاورزی و آب است و شرایط، فراهم نباشد حاشیه نشینی بوجود می آید و از دلالیل دیگر گسترش حاشیه نشینی عدم مراکز درمانی، آموزشی، رفاهی، آسفالت و... در روستاها است.

استاندار باید فراجناحی باشد


به گزارش شوشان، اقبال محمدیان، نماینده ی مردم رامهرمز و رامشیر نیز در این نشست خبری گفت: در بحث استاندار یکی از اولویت‌های ما توجه به شاخصها است، حال بومی و غیر بومی فرق ندارد اما تجربه ، مدیریت ، نگرش فراجناحی و فراسیاسی مورد توجه و تاکید است.


محمدیان اظهار کرد: ما سرجنگ با دولت نداریم و انتخاب استاندار را حق دولت می دانیم ولی باید دولت به خواسته های توجه کند و فردی روی کار بیاید که به مشکلات و ظرفیت های استان آگاه باشد .ما معتقدیم که مقتدایی زحمات فراوان و تصمیمات شجاعانه ای داشت ولی در کنار این مزایا ضعفهای فراوانی هم داشت، اما این قول را می دهیم که موضوع خودروهای پلاک اروندی را با جدیت پیگیری کنیم و نمی گذاریم موضوع به دغدغه ی مردم تبدیل شود.

برای بازگرداندن مقتدایی پافشاری کردیم


محمدیان ادامه داد: ما برای بازگرداندن مقتدایی پافشاری فراوان کردیم ولی دولت برگشت او را غیرممکن دانست و معتقد بودند که با این کار اقتدار دولت زیر سوال میرود.


وی گفت: ما اعتقاد داریم خوزستان دارای ظرفیت های بکر و فراوان است و با توجه به اینکه 15 نماینده جدید در مجمع حضور دارند که ترکیب فوق العاده ای میباشد قطعا با انگیزه فراوان به فکر رفع مشکلات هستیم.

محمدیان بیان کرد: یکی از دیدگاه های ما اتمام پروژه های نیمه تمام است همچنین تمام ایرادات هندسی و حادثه خیز جاده ها باید مرتفع شود.من خودم را برای حضور در کمیسیون عمران معرفی کردم و امیدوارم پذیرفته شدم، زیرا اعتقاد دارم عمران در خوزستان عقب افتاده است، جاده های استان قتلگاه هستند و باید تلاش شود در کنار تولید خودرو جاده های خوب نیز احداث شود.


وی تاکید کرد: توجه به کشاورزی از دیگر دیدگاه های ماست همچنین توجه به مشکلات آب و فاضلاب که اکثر شهرهای استان با آن مواجه هستند نیز از اولویت های ما می باشد.

حتی یک نماینده در هیئت رئیسه نداریم!

محمدیان گفت: یکی از مسائلی که ما را متاثر کرد نداشتن حتی یک نماینده در هییت رییسه است
انشاءالله با وحدت سایر عزیزان در دوره بعد یک نفر را وارد این مهم کنیم، اما دلیل حضور بالا در کمیسیون انرژی توسط خوزستانی ها این است که 70 درصد انرژی کشور از خوزستان تامین میشود و گردش مالی بالایی در این زمینه هست.


وی اظهار کرد: اما من اعتقاد دارم باید در کمیسیون های مختلف نماینده داشته باشیم، مثلا در کمیسیون کشاورزی 2 نماینده داریم که انتظار میرود اولین مطالبه استان یعنی طرح مقام معظم رهبری را با جدیت پیگیری و به سرانجام برسانند.

تذکر به وزیر نیرو


محمدیان بیان کرد: من در مجلس به وزیر نیرو تذکر دادم که به هیچ عنوان نباید طرح 550 هزارهکتاری به دلیل کمبود آب کاهش یابد اما در کنار آن شاهد انتقال آب از سرشاخه ها باشیم
وی همچنین گفت: متاسفانه با اینکه رامهرمز شهرستانی با کاربری کشاورزی است اما 8 هزار هکتار از زمین های موجود در طرح را سهمیه ای نمیدهند , این ظلم به کشاورزی در تمام استان است.

نماینده ی مردم رامهرمز و رامشیر گفت: نمایندگان استان با برگزاری جلسه تصمیم گرفتند راهکارهایی برای آینده خوزستان ترسیم کنند اولین کار تشکیل و ثبت اساسنامه ای با برنامه و هماهنگ برای توسعه استان است و دوم تشکیل شورای راهبردی جهت استفاده از ظرفیت‌ها و در نهایت استفاده از نیروی انسانی قوی و کارآمد است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
انتشار یافته: ۳۱
comment
comment
ساکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
9
4
comment نه به جنگ وجدل شما با اقای مقتدایی نه الان درسایت خبری اهواز اصرار به برگشتن مقتدایی دارید مگر قحط الرجاله
comment
خوزستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
1
5
comment شما که رئیس نمایندگان استان هستی هر روز یه ساز میزنی یه روز میگی شریعتی یه روز راشدی وحالا میگی اصراربه بازگشت مقتدایی پشت پرده چی میگذره که ما مردم عادی وساده خوزستان ازان بی خبریم
comment
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
2
4
comment شعارخفاجيه وفلاحیه روچهارسال ديگه بگو براي [...]وكسب اراواقع براي نمايندگان خوزستان بتوراي دادن شدي ريس مجمع [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
2
6
comment اقتدار دولت مهم است و یا ابروی مقتدایی.
دولت احمدی نژاد به سردار امیر حیات مقدم ظلم و توهین کرد و دولت روحانی به دکتر مقتدایی.
واقعا متاسف هستم ما که اخلاق و [...]در مملکت نمیبینیم.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
2
5
comment اقتدار دولت با عزل مقتدايي زير سئوال ميرود نه با باز گرداندن وي
عاقلانه است كه مقتدايي برگردد و كارهاي خود را ادامه دهد.
comment
هومن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
6
4
comment تنها راه نجات خوزستان آوردن امیر حیات مقدم است.
comment
اهواز
|
United States
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
3
11
comment اقای ناصری اون موقع دشت ازادگان میشه دشت میشان و اهواز میشه اکسین که در کتیبه های تخت جمشید مستند هست اسامی ایرانی میشن برادر وبقیه به همین شکل به اسامی ایرانی قبل برگرده منم موافقم و نه به اسامی دوران قاجار بی کفایت چرا به صد سال برگرده !و نه به سالهای پیش که توی کتابهای تاریخی مستند هست !دنبال چی هستین؟ شما [...] که در این مورد نظر میدین!سانسورکن شوشان مرد هستی سانسورنکن تاببینی چندتالایک میگیره این کامنت
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
comment این طرز تفکر آقای نماینده [...] ست
comment
شهروند خوزستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
1
5
comment مهمترین مطالبات مردم خوزستان عبارتند از:

-اب:
1-جلوگیری از طرحهای غیرقانونی انتقال اب از سرشاخه های رودخانه های خوزستان(متاسفانه بر اثر کم توجهی های چند دهه اخیر تمامی رودخانه ها و تالابهای خوزستان در وضعیت بحرانی قرار داردند!)
2-تامین اب برای اجرای کامل طرح 800هزارهکتاری رهبری در خوزستان(در این زمینه وزارت نیرو برای تامین اب بهانه تراشی میکند)

3-تامین حقابه های محیط زیستی استان با اولویت رودخانه ها و تالابها
4-احیای کارون و جلوگیری از ورود انواع فاضلابهای صنعتی،کشاورزی،خانگی و بیمارستانی به رودخانه و تامین حقابه مناسب برای ان
5-تامین اب شرب سالم و باکیفیت برای شهرها و روستاهای مختلف استان با اولویت مناطق مرکزی و جنوبی خوزستان

-هوا:
1-حل معضل ریزگردها(خصوصا ریزگردهای با منشا داخلی)
2-جلوگیری از ورود انواع الاینده های صنعتی به هوای استان به ویژه الاینده های شرکتهای نفتی،نیروگاه های تولید برق،مجتمع های پتروشیمی،صنایع فولاد،لوله سازی،کربن بلک و شهرکهای صنعتی
3-تجهیز و نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای استان با اولویت شهرهای بزرگ
-اشتغال:
1-احیای کشاورزی استان
2-توجه به ظرفیتهای فراوان گردشگری خوزستان
3-احیای صنایع نیمه تعطیل و ورشکسته استان
4-توجه به گسترش صنایع پاک و دانش بنیان در خوزستان
-مدیریت شهری:
متاسفانه مدیریت شهری در خوزستان با چالشهای بزرگی مواجه است و وضعیت عمرانی شهرهای استان بسیار تاسف بار است ،همین مسئله سبب نارضایتی عمیق بسیاری از شهروندان خوزستانی از خدمات ارائه شده به انها شده است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
1
1
comment تا همين ديروز ورژن دوم استاندار اسبق را رونمايي كرده بود الان رنگ عوض كرده به داد اين مردم برسيد بدون استاندار ماندن استان غارت و چپاول باند قبلي از [...] و مديران ارشد [...]و پروژه هاي عمراني ...
comment
بالدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
4
5
comment اسامی مین شهرستانها ریشه تاریخی جند هزار ساله دارد مثل ابادان از اپاتان مشتق شده واین نماینده محترم به جای این مسایل به مشکلات مردم مثل بیکاری و مشکلات دیگر حوزه خود بپردازد ومشکلات [...]خواسته [...] است درست نکند
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
3
5
comment این اسامی دیگه جا افتاده اند.امام فرمود حصر آبادان باید شکسته شود یا اینکه فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.دست از تفرقه [...]بردارید و به فکر اشتغال و آب به غارت رفته باشید و با این حرفها توان نیروهای استان را برای پیشرفت و توسعه خرد نکنید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
2
7
comment نام محمره انسان را یاد دیوارهای اشغال شده خرمشهر می اندازد که صدامیان متجاوز روی آن نوشته بودند [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
comment
2
9
comment یعنی چه که شادگان بشود فلاحیه سوسنگرد بشود خفاجیه مگر ما میگذاریم این تنش دراستان ایجاد میکند مراقب باشیبدحتما ایذه هم بشود انشان مسجد سلیمان پاسوماش درضمن نام تاریخی شادگان دورک بوده نه فلاحیه سوسنگرد هم دشت میشان بوده [...]
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
comment
8
1
comment استاندار فقط دکترشجاعپوریان
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
comment
0
2
comment بهترین استاندار در تاریخ خوزستان به نظر من امیر حیات مقدم بوده است.امیر حیات مقدم با برخوردهای تند و توهین امیز [...] مخالف بود.
امیر حیات مقدم فردی بود که در طبقه مدیریتی وزارت و یا استانداری بود. امیر حیات مقدم مخالف سهمیه بندی بنزین بود.امیر حیات مقدم طرفدار پلاک اروند بود.امیر حیات مقدم مخالف انتقال اب بود. amir hayat moghaddam was the best governor
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۱
comment
0
0
comment سایت خبری عزیز
به جای این همه خبرهای ریز و درشتی که مسولین استان کاری نمیکنن لااقل شما خبر انتقال آب کارون به طبس رو منتقل کنید و بگید یه دزدی دیگه در راهه
خواهشمند است روزنامه پنج شنبه خراسان جنوبی که به نام آوای خراسان جنوبی میباشد را بررسی کنید.
http://www.khouznews.ir/fa/news/124461
اینم اینک خبر هم سایتی شما که نترس از شما است
اگر میترسی بزنی این خبر رو تختش کن بره
توام نشو مثل 18 نماینده[...] این استان
comment
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
1
0
comment چنین سخنانی از یک روحانی اصولگرا درباره بازگشت نامهای شهرهای خوزستان به دوره منحوس قاجار و شیخ خزعل [...] و هم پیمان انگلستان بعید است.
آقای ناصری متوجه هستید چه می گویید آیا این بازی در زمین دشمن [...] نیست؟ [...] آیا این تحریف کلام امام نیست؟؟ از این به بعد بابد بگویم که امام گفت حصر عبادان!!!! باید شکسته شود؟؟؟ یا بگوییم محمره را خدا آزاد کرد؟؟؟
از حاج از اقبال محمدیان هم بعید است. انشالله هر چه زودتر عذرخواهی کنند.
comment
خوزی
|
Netherlands
|
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
1
0
comment اگر قرار به بازگشت نام ها هست که نام های تاریخی چند هزارساله و مستند ایرانی را بگزاریم. اهواز بشود اکسین یا تاریانا- ایذه انشان شود - مسجد سلیمان بشود پارسوماش - دزفول بشود دژپل
چنین نظر سنجی هایی بی پایه غیر علمی و از بیخ و بن غلط است و این سخنان آقای نماینده جز عوام [...] و تخالف با مساله ملی نمی باشد و سرانجام خوبی نخواهد داشت. چند هزار تاریخ را رها کرده اید و برای نامگذاری به دوران [...] ارجاع می دهید؟
comment
ایرانخواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
1
0
comment بازگرداندن نام های تاریخی شهرهایی مثل سوسنگرد به خفاجیه؛ شادگان به دورق یا فلاحیه؛ آبادان به عبادان و... حق مسلم مردم است؟جناب نماینده گوش کن و بدان که هوای پاک و آب آشامیدنی سالم و اشتغال و مسکن و ازدواج حق مسلم مردم است نه این [...] که گفته ایی.باید [...]
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
1
0
comment ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺑﻪ ﺍﺻﻄﻼﺡ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﭼﻨﺪ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺑﺮ ﺩﺍﺭﺩ :
-1 ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﻓﻬﻢ ﻭ ﺩﺭﮎ ﺑﺎﻻﯾﯽ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺧﻮﺩﺷﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻭ ﻓﺮﺯﻧﺪﺍﻥ ﺧﻮﺩ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﺑﮕﯿﺮﻧﺪ .
-2 ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﺩﺭ 8 ﺳﺎﻝ ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﯽ ﻭ 34 ﺳﺎﻝ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﻧﻘﻼﺏ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺭﺳﺎﻧﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﺣﺎﺿﺮ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺍﺯ ﺣﻖ ﺧﻮﺩ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺑﯿﺎﯾﻨﺪ
3_ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﻧﻤﺎﺩ ﻣﻘﺎﻭﻣﺖ ، ﺩﻟﯿﺮﯼ ﻭ ﺍﺳﺘﻘﺎﻣﺖ ﻣﻠﺖ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ ﺑﻪ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﻧﯿﺎﻣﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﻋﺪﻩ ﺍﯼ [...] ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﻨﯿﻦ ﻣﺮﺩﻣﯽ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮﯼ ﺑﮑﻨﻨﺪ

ﺷﻤﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﻭ ﻫﻨﻮﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺸﻨﺎﺧﺘﻪ ﺍﯾﺪ ، ﺷﻤﺎ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ ﻭ ﻋﻼﻗﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﻮﺯﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﻭﻃﻦ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯿد پس اگر روزی نامهای شهرها ی خوزستان قرار باشد تغییر کند به قبل از زمان [...] خواهد برگشت
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
1
0
comment این اسامی تفرقه افکن هستن.بجا تغییر اسم دنبال راهکار و اشتغالزایی باش.تفکر توسعه نیافته
قومگرایی بزرگترین مشکل استان خوزستانه
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
0
comment آقای نماینده خط وخطوط شما مشخصه بفکر مردم باش نه ایجاد تنش اسمها درد مردم نیستد در مردم اقتصادی وبیکاری است کشوری با11هرار قانون تودرتو چطور باید حق به حقدار برسد فرانسه با2500قانون می چرخد شما فکری بحال قوانین تودتو بکن باهزار تبصره وماده مدارس دولتی پولی خلاف قانون اساسی است چرااین راپیگریری نمیکنی آب کشاورزی رابخورد مردم دادن آلودگی هوا طرحهای نیمه کار رهاشده دیگه چی بگم اگه مردی برو اینهارو پیگیری کن
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
2
comment amir hayat moghaddam.امیر حیات مقدم واقعا مظلوم واقع شد.احمدی نژاد و دارو دسته [...] و [...] به سردار امیر حیات مقدم ظلم کردند.امیر حیات مقدم بسیار خوش فکر بود.امیر حیات مقدم فوق العاده پاک دست بود.امیر حیات مقدم فرد عادلی بود.امیر حیات مقدم گفته بود تمام مردم خوزستان عضو هیت مدیره خوزستان هستند.امیر حیات مقدم مخالف سهمیه بندی بنزین بود.امیر حیات مقدم طرفدار پلاک اروند بود.امیر حیات مقدم مخالف انتقال اب بود.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
2
comment بهترین استاندار در تاریخ خوزستان به نظر من امیر حیات مقدم بوده است. amir hayat moghaddam was the best .
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
0
2
comment هیچ کدام از استانداران خوزستان پاک دستی امیر حیات مقدم را نداشتند.
امیر حیات مقدم واقعا دلسوز بود و امیر حیات مقدم بسیار تلاشگر بود.
امیر حیات مقدم یک مدیر لایق بود و همچون یک شیر خوزستانی عمل کرد.
امیر حیات مقدم شیر مرد خوزستان بود.امیر حیات مقدم خودش قبل از دولت اعتدال از همه معتدل تر و نرم خو تر بود.
امیر حیات مقدم یک معاون اصلاح طلب به نام فرخ نژاد داشت که دولت معاون او را عوض کرد.
امیر حیات مقدم هم با اصلاح طلب ها کار کرد و هم با اصول گرایان.خود این میشود همان اعتدال.
امیر حیات مقدم یک شیر مرد بود و مثل شیر کار کرد ولی حجازی مالی نبود.
comment
خوشبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
2
0
comment اقای ناصری اقای سامری نماینده خرمشهر رو هم توجیه میکردید که محمره رو پیشنهاد بده.تا از قافله جایگزینی اسم ها جا نمونه...
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
comment
1
0
comment آقای نماینده این جهت گیری اول کارت بیانگر سطحی نگری و بی توجهی به مشلات اصلی است
با تغییر نام کام مردم شیرین نمی شود
مردم کار می خواهند
رونق صنعت می خواهند
بهداشت و هوای پاک می خواهند
حالا اسم اهوار چی باشه مهم نیست همه ایرانی هستیم
تو اسمش را بذار طهران ببین میشه؟!!!!
comment
ناشناس
|
United States
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
comment
1
0
comment آقای ناصری این حرف های شما دو دستگی و تفاق بین اقوام ایجاد می کند در این شرایط حساس منطقه همه بایستی منحد و یکدل و یکصدا بود عزت قوم عزیز و عیور عرب با تغییر اسامی شهر ها بالا نخواهد رفت و مشکلی حل نخواهد شد شما به دنبال بالا بردن رفاه و رفع بیکاری و حل مشکلات اقتصادی و ......که مطالبات واقعی این قوم هستن باشی....عزت واقعی با برطرف کردن این مشکلات بوجود خواهد آمد .......امروز تغییر اسم شهرها ...فردا بغییر اسم خیابانها ...پس فردا تغییر کتب درسی ....و در نهایت تغییر نام کشور ......آقاب ناصری از این فرصتی که خداوند .و مردم به شما داده اند اسفاده کرده و به دنبال مطالبان واقعی قوم اصیل و بزرگ عرب باشید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
comment
0
0
comment نام شهرهای خوزستان به اسامی تاریخی برگردد
دوست و عزیز و بزرگوار یعنی تمام مشکلات استان خوزستان
اعم از بیکار یجوانان . ریگز گردها . انتقال اب به استانهای دیگر حل شده فقط همین مونده نام نام شهرهای خوزستان به اسامی تاریخی برگردد
واقعا از شما انتظار نمیرفت
کمی به فکر جوانان
فرزندان این خطئه شهید پرور
این خطئه ثروت و سرمایه باشید و دست به دست هم مشکلات را مرتفع کنیم
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
comment
0
0
comment اقایون بیکار
بجای اینکه بدون تدبیر حرفی بزنید که استان رو به چالش بکشید بشید مقدرانه فکر مرتفع کردن مشکلات استان باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار