شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۱۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
رییس پلیس آگاهی استان خوزستان از کلاهبرداری 242 تخته فرش و دستگیری سه کلاهبردار در این رابطه در اهواز خبر داد.
شوشان: به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ علی حاتمی افزود: در پی دریافت شکایتی مبنی بر اینکه افرادی با جلب اعتماد تولیدکنندگان فرش در استان اصفهان تعدادی فرش کلاهبرداری و به شهرستان اهواز منتقل کرده اند موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان قرار گرفت. 
وی گفت: کارآگاهان با بررسی پرونده متوجه شدند، سه نفر با مراجعه به تولید کنندگان فرش در استان اصفهان با سپردن سند منزل مسکونی و جلب اعتماد آنها، تعداد زیادی فرش از آنها به قیمت کارخانه تحویل گرفته و برای فروش به اهواز منتقل کرده و فرش ها را با زیرقیمت به فروش رساندند. 
وی افزود: ماموران با تحقیق گسترده اعضای این باند سه نفره کلاهبردار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند. 
رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد 242 تخته فرش به ارزش سه میلیارد و 500 هزار ریال کشف و ضبط کردند. 
سرهنگ حاتمی افزود: در بررسی کارشناسی مشخص شد، ارزش سند ملکی که به عنوان ضمانت نزد تولید کنندگان فرش سپرده بودند بسیار کم و تنها برای کلاهبرداری بوده است.
وی اظهار کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
comment
0
0
comment به نظر من اصلا کلاهبرداری نیست.ارزش کم سند هم موجب تشکیل عناصر متشکله جرم کلاهبرداری نمی شود.
اگر به قول سرهنگ حاتمی که بیان فرموده اند متهمین فرش ها را به زیر قیمت فروخته اند و این امر را قرینه ای برای کلاهبرداری دانسته است ،پس چطور تعداد 242 فرش نزد متهمین کشف شده است؟؟؟؟؟تازه ارزش کم سند ملکی هم نمی تواند صرفاً موجب تحقق جرم کلاهبرداری شود.از پایگاه شوشان درخواست دارم که پیگیر نتیجه و رای نهایی مراجع قضایی هم در این خصوص باشد تا اقلا شهروندان از اقدامات پلیس و نهاد های قضایی بهتر مطلع شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار