شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: 90 درصد دیرکرد اقساط تسهیلات بانکی واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی این استان شامل بخشودگی می شود.

اخلاق محمدیان دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و صنفی (تولیدی، توزیعی و خدماتی)، صنایع دارای قرارداد حق بهره برداری از زمین اعیانی و تأسیساتی در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان، می توانند در صورت پرداخت 100درصد اصل بدهی خود از 90درصد بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده دیر کرد را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنند.

وی افزود: واحدهای تولیدی در صورت پرداخت 50 درصد اصل بدهی خود، می توانند از 75درصد بخشودگی جرائم بهره مند شده و مانده دیرکرد را در اقساط 12 ماهه پرداخت کنند. مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: با اعطای مشوق و بخشودگی جرائم شاهد راه اندازی مجدد واحدهای غیر فعال، افزایش ظرفیت تولید واحدهایی که با کمترین ظرفیت اسمی فعالیت می کنند، و به بهره برداری رسیدن طرح های در دست احداث، و شاهد رشد و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار خواهیم بود.

محمدیان با اشاره به اینکه مدت زمان استفاده از این فرصت تا پایان شهریور امسال است اظهارکرد: صنعتگران خوزستانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت شهرک های صنعتی خوزستان مراجعه کنند.

71 شهرک صنعتی در خوزستان وجود دارد. در مجموع دو هزار و 302 واحد صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی خوزستان وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 225 واحد به بهره برداری رسیده اند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار