شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
از خیرین تقاضا داریم به مددجویان ما کمک کنند و نیز از مسئولین و روسای ادارات می‌خواهیم در این ماه پُر خیروبرکت همراه ما باشند و به مددجویان سرکشی کنند.
شوشان: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هندیجان گفت: سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات و معیشت را برای مددجویان فراهم کنیم اما بودجه ما کفاف خدمت‌رسانی را نمی‌دهد و مشکلات مددجویان و معیشت آن‌ها بسیار زیاد است.

بهمن قنواتی اظهار داشت: هرساله به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح سفره اطعام جهت مددجویان برگزار می‌شود و این کمترین چیزی است که برای آن‌ها انجام می‌دهیم.

قنواتی بیان کرد: سعی و تلاش ما این است که بهترین خدمات و معیشت را برای مددجویان فراهم کنیم اما بودجه ما کفاف خدمت‌رسانی را نمی‌دهد و مشکلات مددجویان و معیشت آن‌ها بسیار زیاد است و انتظار داریم اعتبارات بیشتری در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم خدمات بیشتری ارائه کنیم.

قنواتی افزود: هرساله در تاریخ‌های 6 و 23 و 27 ماه مبارک رمضان سفره افطاری برای ایتام و مددجویان این کمیته مهیا است که از آن‌ها دعوت کرده تا در مراسم افطاری حضور پیدا کنند که به طور میانگین در هر سفره اکرام 300 مددجو حضور می‌یابد و این موضوع باعث شرمندگی ماست که اعتبارات ما ناچیز است.

وی ادامه داد: برنامه ما در ماه مبارک رمضان علاوه بر افطاری، جمع‌آوری کمک‌های خیرین به‌صورت بسته مواد غذایی و تقسیم آن بین مددجویان است، ما از مسئولان ادارات و مردم خواستاریم برای کمک به محرومین و مددجویان کمیته امداد را یاری کنند.

قنواتی خاطرنشان کرد: برای تهیه نان شب مددجویان شهر به‌صورت رایگان با برخی نانوایی‌های سطح شهر هماهنگ کردیم که به تعداد 1000 خانواده بُن صادر کرده و در اختیار مددجوها قرار می‌دهیم تا آن‌ها به نانوایی مراجعه کرده و نان خود را تهیه کنند.

قنواتی بیان کرد: از خیرین تقاضا داریم به مددجویان ما کمک کنند و نیز از مسئولین و روسای ادارات می‌خواهیم در این ماه پُر خیروبرکت همراه ما باشند و به مددجویان سرکشی کنند.

رئیس کمیته امداد شهرستان هندیجان خاطرنشان کرد: ما در این شهر 800 خانواده و نیز در روستاهای تابع 800 خانواده دیگر را تحت پوشش کمیته داریم و همچنین 16 یتیم را تحت حمایت قرار داده‌ایم که متأسفانه هیچ‌کدام از آن‌ها توسط مردم و یا خیرین حمایت نشده‌اند و متأسفانه در هندیجان حامی ایتام نداریم، فقط 8 یتیم توسط کارکنان کمیته امداد هندیجان حمایت‌شده‌اند و مابقی توسط حامیان خارج از هندیجان حمایت می‌شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار