اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
مدافع 22 ساله و پرسپولیسی سابق که نتوانست هیچ وقت در اردوی قرمزها حقش را بگیرد حالا به استقلال پیوسته تا جایگاهی مناسب در تیم ملی داشته باشد.
 شوشان: محمدحسين كنعاني‌زادگان مدافع ملي‌پوشی كه در ليگ يازدهم شانس چنداني براي بازي در پرسپوليس پيدا نكرد، در دو فصل اخير ليگ برتر آنقدر در تركيب ملوان بندر انزلي درخشيد كه هم مورد توجه كادر فني تيم‌‌هاي ملي اميد و بزرگسالان قرار بگيرد و هم فصل جدید لیگ برتر را  در خط دفاعي استقلال سپری کند.

تا همين چند روز قبل به‌نظر مي‌رسيد هنوز از مدت زمان قرارداد بلندمدت اين مدافع جوان با پرسپوليس باقي مانده باشد. اما مدارك موجود در سازمان ليگ نشان داد مدت زمان قرارداد محمدحسين و پرسپوليس 2 سال و نيم بوده است.

اما در دقیقه نود محمد حسین تصمیمی جالب گرفت. این پرسپولیسی سابق که نتوانست هیچ وقت در اردوی قرمزها حقش را بگیرد حالا به استقلال پیوسته تا جایگاهی مناسب در تیم ملی داشته باشد.

75 دقيقه موفق كنار ستاره‌ها

محمدحسين كنعاني‌زادگان وقتي فقط 18 سال داشت يك مرتبه شانس پوشيدن پيراهن پرسپوليس در هفته آخر ليگ يازدهم را پيدا كرد.

در واقع اين محسن عاشوري (مربي موقت قرمزها و دستیار دنیزلی) بود كه در ديدار با فولاد، اين جوان را وارد تركيب اصلي پرسپوليس كرد تا 75 دقيقه براي سرخپوشان تهراني بازي كند. جمعه بيست و دوم ارديبهشت ماه سال 91 فولاد گل اول بازي را با طالب ريكاني زد اما ارتش سرخ با ضربات علي كريمي (56) و هاشميان (69) پيروز ميدان شد.

4 سال و يك ماه و 4 روز قبل محمدحسين در حالي براي اولين و آخرين‌بار براي پرسپوليس در ليگ برتر به ميدان آمد كه عليرضا محمد جايگزين او شد. قابل تامل اينكه با رفتن عاشوري از پرسپوليس ديگر هيچ كدام از مربيان به محمدحسين اعتماد نكردند.

اين جوان حتي چند ماهي به پرتغال فرستاده شد تا بلكه براي بيرامار توپ بزند اما در نهايت اين اتفاق نيفتاد و كنعاني‌زادگان برگشت.

به اين ترتيب محمدحسين در ادوار دوازدهم و سيزدهم ليگ برتر فرصتي براي نمايش توانايي‌هايش نيافت تا از ابتداي ليگ چهاردهم راهي ملوان شود.

استارت با استقلال ويسي

با ورود به ملوان، كنعاني‌زادگان 20 ساله شرايطي جديد را تجربه كرد. نصرت ايراندوست باتجربه از هفته ششم ليگ چهاردهم محمدحسين را وارد تركيب اصلي ملوان كرد.

آن روز ملوان با استقلال خوزستان يك- يك مساوي كرد اما كنعاني‌زادگان به‌عنوان يك بازيكن «قابل» در انزلي شناخته شد.

گلزني برابر استقلال قلعه‌نويي

نكته جالبي بود. كنعاني كه اولين بازي 90 دقيقه‌اي خود در ليگ برتر را هفته ششم ليگ چهاردهم برابر استقلال خوزستان تجربه كرده بود، اولين گل ليگ برتري‌اش را هفته بيست و ششم همان فصل به استقلال امير قلعه‌نويي زد.

جمعه 28 فروردين ماه سال 94 استقلال در انزلي با گل دقيقه 15 رضا عنايتي از ملوان جلو بود كه كنعاني با ضربه دقيقه 46 خود آب رفته را به جوي بازگرداند.

47 بازي و 3 گل

راه براي پيشرفت هرچه سريعتر اين مدافع هموار شد. محمدحسين در ليگ پانزدهم 28 مرتبه وارد تركيب اصلي ملوان شد و اين نشان مي‌داد، هر كدام از مربياني كه سكان هدايت قوي سپيد را برعهده گرفتند، از عملكرد اين بازيكن راضي بودند.

به اين ترتيب كنعاني‌زادگان طي دو فصل براي ملوان 47 بازي ليگ برتري انجام داد تا سه گل به ثمر برساند و البته كه در تيم ملي بزرگسالان مورد توجه كارلوس كي‌روش قرار بگيرد.


جدول عملكرد محمد حسين كنعاني‌زادگان خرید جدید استقلال در ادوار ليگ برتر

ليگ

تيم

تعداد بازي

حضور در تركيب اصلي

مجموع دقايق بازي

گل زده

نكته ويژه

يازدهم

پرسپوليس

1

1

75

-

هفته آخر ليگ 75 دقيقه برابر فولاد به ميدان آمد

چهاردهم

ملوان

19

17

1518

1

هفته 26 به استقلال گل زد

پانزدهم

ملوان

28

28

2520

2

دروازه سپاهان و سايپا را باز كرد



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار