شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
  معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: با گذشت 14 ماه از انعقاد قرارداد ایجاد باغ موزه اهواز هنوز در بخش نخست آن مانده ایم و هیچ گونه طرح اولیه از آن ارائه نشده است.

معاون عمرانی استانداری خوزستان: طرح اولیه باغ موزه اهواز با گذشت 14 ماه هنوز ارائه نشده است به گزارش ایرنا احمد سیاحی روز چهارشنبه در نشست احداث باغ موزه اهواز در سرسرای جلسات استانداری خوزستان اظهار کرد: ندادن پیش پرداخت نباید منجر به آغاز نکردن کار شود. وی افزود: در این مرحله باید سایتی شامل مطالعات کلی طراحی و در انظار عموم قرار می گرفت که اظهارنظر مردم را نیز داشته باشیم.

سیاحی با بیان اینکه در این جلسه منتظر ارائه سیمای کلی از طرح بودیم، گفت: مطالعات سیمای مفهومی تا پایان آذر امسال باید به اتمام برسد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان اضافه کرد: در این باغ موزه عملیات های دوران دفاع مقدس به صورت سال به سال لحاظ شود و پیشرفت ها و پسرفت های حاصل از جنگ تحمیلی نیز در آن بررسی شود.

وی یادآور شد: نقش اقوام در دفاع مقدس نیز در این باغ موزه باید به خوبی نشان داده شود. سیاحی با بیان اینکه خوزستان مرکز جنگ و دفاع مقدس بود، افزود: شهرهای دیگر از جمله همدان، قزوین و کرمان باغ موزه دارند اما اهواز هنوز فاقد باغ موزه است و نباید در این امر بیش از این تاخیر داشته باشیم.

سرپرست استانداری خوزستان نیز گفت:باغ موزه اهواز باید بتواند سیر دفاع مقدس و مساله ارزش های این دوران را به خوبی برای ما تبیین ، و کار متفاوتی از همه باغ موزه های دیگر کشور باشد.
فرج اله خبیر با بیان اینکه دقت نباید قربانی سرعت شود، اظهار کرد: امیدواریم در بازه زمانی کوتاه تری طرح را به ما برسانند و شاهد شروع این پروژه باشیم.

طرح ایجاد باغ موزه اهواز در فروردین سال 94 با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در محل پارک شهروند اهواز کلنگ زنی شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار