اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
دزفول - ایرنا - فرمانده انتظامی دزفول از کشف مقادیری قرص غیرمجاز نیروزا ، متادون و روانگردان از سه واحد عطاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی الهامی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر گفت: یکی از این واحدها پلمب شده و مقام قضایی دستور برخورد با 2 واحد دیگر را نیز صادر کرده است. وی با اشاره به تیراندازی اوایل خرداد ماه امسال به یک عطاری در دزفول افزود: دلیل این تیراندازی مشاجره بین خریدار و فروشنده حین معامله قرص های غیرمجاز بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی دزفول با بیان اینکه این شهرستان تولید کننده مواد مخدر و روان گردان نیست ادامه داد: قرارگیری شهرستان دزفول در مسیر دسترسی چند شهر تاثیرگذار در حوزه مواد مخدر موجب درگیری بخشی از این شهر با این ماده افیونی شده است.

سرهنگ الهامی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت مبارزه با دخانیات در شهرستان دزفول اظهار کرد: دزفول دارای 2 محل توزیع قلیان دارای مجوز محدود است و از آنجا که مجوز فعالیت آنها تمدید نخواهد شد از آنها خواسته شده تا اقدام به تغییر صنف نمایند.

وی با اشاره به غیرقانونی بودن استعمال قلیان در مکان های عمومی مبارزه با استعمال قلیان را نیازمند عزم عمومی دانست و ادامه داد: سه تفرجگاه دزفول به عنوان مکان های هدف پلیس برای برخورد با استعمال کنندگان قلیان تعیین شده که برخوردهای لازم با ضایع کنندگان حقوق دیگر شهروندان صورت خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار