اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۸۸۰۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
شوشان: حبیب الله کشت زر نماینده مردم بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر نمایندگان استان خوزستان رضایت خود را نسبت به دو گزینه توانمند بومی اعلام داشته اند اما به نظر می رسد اقبال دکتر شریعتی برای صدارت بر استانداری خوزستان بیشتر باشد.

کشت زر در پاسخ به پرسش "خبرنگار موهور" مبنی بر میزان شانس آقای راشدی به عنوان دیگر گزینه برای تصدی این پست گفت: : وی از فرزندان دلسوز و توانمند خوزستان است.

کشت زر با اشاره به توانمندی های دکتر شریعتی برای تصدی استانداری خوزستان گفت: شریعتی از حمایت فعالان دو جناح سیاسی در سطح استان برخوردار است . نماینده بهبهان این دستاورد را نقطه عطفی در انتخاب احتمالی شریعتی دانست و گفت: شریعتی می تواند محوری برای ترغیب و مشارکت گروه های مختلف با ذائقه های سیاسی متفاوت برای مشارکت در توسعه همه جانبه استان خوزستان باشد.

نماینده مردم بهبهان افزود: دولت به دنبال گزینه ای است که با رویکردها و رویه های دولت تدبیر امید سنخیت داشته باشد. به زعم بنده با لحاظ تجارب و همچنین اجماع قابل توجه گروه های سیاسی و قومی استان نسبت به دکتر شریعتی ، دولت می تواند درصد اعتماد خود را به این گزینه بیشتر کند. از سوی دیگر به نظر می رسد با توجه به تجارب گذشته مدیریتی شریعتی در بدنه استانداری خوزستان می توان به عنوان یک مدیر قوی برای کنترل تنش ها و بحران های پیش رو برای مجموعه استان خوزستان و دولت تدبیر و امید به توان و حضور او اعتماد کرد. 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment به نظر من الان در شرایطی نیست که همه چیز مهیا باشد و هر کسی فکر خوب جلوه دادن شخصی برای انتخاب باشد به نظر من که کاملا هم منطقی هست با شخصی غیر بومی این پست در اختیار بگیرد چون این معضلات برای همه. استان عادی شده بعنوان مثال ریز گرد ها به نظر من باید شخصی رو انتخاب کنند به صورت ازمایشی اگر توانست معضل بزرگ گرد و خاک رو حل کنه اوقت ادعا کنه به اینکه فقط. تبلیغات انجام دهد برای رسید به پست. شاید. رک صحبت کرد م ولی حقیقت تلخه
comment
ورزشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۸
comment
0
0
comment محاله این متن صحبتهای کشت زر باشه
کشت زر [...] نماینده مجلسه.
لطفا نشر بدین.
comment
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
comment
0
1
comment نماینده بهبهان شما هم در اسرع وقت تکلیف فرماندار بهبهان را مشخص کنید
فرمانداری قوی و شایسته و سالم را بکار گمار
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار