شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
فولاد و آرش به هم نرسیدند
«آرش افشین» صبح امروز با حضور در باشگاه فولاد خوزستان، نتوانست رضایت مسؤولان این باشگاه را برای حضور در جمع قرمزپوشان اهوازی جلب کند.

به گزارش فارس، صبح امروز جلسه‌ مشترکی با حضور مسؤولان باشگاه فولاد خوزستان و «آرش افشین» مهاجم سال‌های گذشته این تیم برگزار شد که نتیجه آن عدم توافق دو طرف بر سر پیوستن این مهاجم به تیم فولاد خوزستان بود.

شنیده‌ها حاکی از آن دارد که این مهاجم خوزستانی مبلغی را به مسؤولان این باشگاه پیشنهاد داده بود که مورد تأیید فولادی‌ها نبود.

البته پیوستن «آرش افشین» به فولاد منوط به برگزاری جلسات دیگر در باشگاه فولاد خوزستان بوده، اما حال و هوای دو طرف خبر از عدم تمایل‌ باشگاه فولاد برای حضور افشین در اهواز است.

این مهاجم پس از این جلسه اهواز را به مقصد تهران ترک خواهد کرد تا در تست پزشکی و تمرینات استقلال تهران حضور پیدا کند، هیأت مدیره باشگاه فولاد خوزستان نیز برای جذب این بازیکن مجددا تشکیل جلسه خواهد داد تا قیمت پیشنهادی افشین بررسی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال فولاد خوزستان تا کنون به صورت رسمی با چهار بازیکن به نام‌های حمید بوحمدان، عبدالله کرمی، میلاد پاک‌پرور و احمد آل نعمه قرارداد امضا کرده است.

همچنین سلیمی، بدرلو، مساریچ، بهمن کامل، چاگو، کوئه‌ما‌ها، خانزاده، فشنگ‌چی و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که سعداوی روی نام آنان قلم قرمز کشیده و از لیست این تیم برای فصل آینده لیگ برتر خارج کرده است.

برچسب ها: آرش افشین ، فولاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار