شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۲۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
سید یاسر جبرائیلی، در کانال تلگرامی اش درباره فیش حقوقی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم نوشت: حسب اطلاع دقیقی که دارم، آخرین حقوقی که حاج حسین صفار هرندی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم دریافت کرده، حدود 3 میلیون تومان بوده است. رقم دریافتی باقی وزیران دولت سابق نیز در همین حدود است.آنچه امروز با عنوان حقوق های نجومی شاهد آن هستیم، پدیده خاص دولت یازدهم است و امیدی هم به قطع حقوق ها و عزل متخلفان در این دولت نیست. گفته بودند "مردم مدیر می خواهند، نوکر نمی خواهند" و زیاد روشن نبود که مرادشان چیست!

فیش های نجومی در حال تبیین تفاوت های مدیری و نوکری است.نه تنها دولت دوازدهم باید شان نوکری را به مسئولیت های کشور بازگرداند، بلکه قوه قضائیه باید به حساب این "مدیران" رسیدگی کند و این پول ها را که می تواند جوانان بسیاری را شاغل کند، به خزانه بازگرداند.

برچسب ها: صفار هرندی ، حقوق
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمدامین حیات مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۱
comment
0
0
comment سه میلیون ان زمان در حدود 10 تا 15 میلیون امروزی است زیرا در ان زمان دلار در حدود 1000 تومان بود و بعد در دولت اقای احمدی نژاد به سه و یا چهار هزار تومان رسید در ان زمان ماشین پراید 6 میلیون بود و با حقوق ماهی سه میلیون میشد در دو ماه پول پراید را دراورد ولی در زمان احمدی نژاد پراید به 22 میلیون رسید پس نصف ان میشود در حدود 10 میلیون.پس حقوق سه میلیون در ان تاریخ هم بالا محسوب میشد در ضمن سایر کالاها و قیمت ها را نیز مطالعه کنید مانند بنزین و یا اب و برق.
این طرز مقایسه نا عادلانه و به دور از انصاف و اخلاق است.البته بنده با این حقوق ها موافق نیستم ولی باید حقیقت حقوق در دولت قبل را نیز گفت.
mohammad amin hayat moghaddam
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار