شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
شهردار کوت عبدالله؛
عدنان غزی با بیان اینکه پروژه ساحلی 60 درصد پیشرفت کاری داشته است گفت: جاده ساحلی کوت عبدالله خاک ریزی و جدول آن انجام شد اما بحث لوله گذاری،روشنایی،فضای سبز و مبلمان شهری آن در دستور کار قرار دارد و تا آبان ماه امسال این پروژه به اتمام خواهد رسید.
شوشان: عدنان غزی شهردار کوت عبدالله با اشاره به برنامه ها و پروژه هایی که در سطح شهرستان کارون در حال انجام است گفت: 14 پروژه در سطح شهرستان کارون تعریف شدند که ظرف مدت 14 ماه به پایان می رسند و قطعا بعضی از پروژه ها شاید اجرای کامل نشوند و بستگی به برنامه ریزی و برنامه کاری پروژه ها دارد اما اغلب پروژه های که تعریف شده است محقق خواهد شد.

وی افزود: یکی از پروژه ها تسطیح اراضی و تبدیل به فضای سبز در قسمت ساحلی رودخانه کارون بود که قریب به 50 هکتار تسطیح شد و آماده چمن کاری است، 8 میدان ورزشی در آن ها تدارک دیده شد که بخش عظیمی از دغدغه ورزش جوانان شهرستان کارون را حل می کند.


شهردار کوت عبدالله با اشاره به پارک 14 هکتاری کوت عبدالله خاطرنشان ساخت: این پارک به مساحت 14 هکتار که چند وقتی تعطیل بود، فعال شد و ظرف مدت 45 روز دیگر تمام خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه ساحلی 60 درصد پیشرفت کاری داشته است گفت: جاده ساحلی تا یک ماه دیگر به مرحله آسفالت و بهره برداری می رسد، خاک ریزی و جدول آن انجام شد اما بحث لوله گذاری،روشنایی،فضای سبز و مبلمان شهری آن در دستور کار قرار دارد و تا آبان ماه امسال این پروژه به اتمام خواهد رسید.

عدنان غزی در خصوص خاکبرداری های اخیر از بستر رودخانه کارون که موجب نارضایتی مردم کوت عبدالله شده بود، تصریح کرد: خاکبرداری های که از بستر رودخانه صورت گرفته است با شهرداری کوت عبدالله نیست و مجوز آن را سازمان صنعت،معدن و تجارت صادر کرده و با توجه به عامل گردوغبار و مزاحمت های که ناشی از این خاکبرداری ها برای مردم کوت عبدالله ایجاد کرده بود، شهرداری جلوی این خاکبرداری ها را گرفت.

وی ادامه داد:مجوز این گونه خاکبرداری ها باید تابع یک سری شرایط خاصی باشد که نقشه آن مشخص و تعیین شده باشد.
شهردار کوت عبداالله به بازارچه جدید درویشیه اشاره کرد و افزود: بازارچه جدید درویشیه که قریب به 3 سال معطل بود، مجددا ظرف مدت 55 روز به بهره برداری رسید و روز سه شنبه همین هفته افتتاح خواهد شد.

عدنان غزی عنوان کرد: بازارچه جدید درویشیه داری 190 غرفه است و کرایه هر غرفه یکصدهزار تومان می باشد، بازارچه قدیم درویشیه نیز با افتتاح بازارچه جدید جمع آوری خواهد شد.

شهردار کوت عبداالله با بیان اینکه بحث آسفالت یکی از مهمترین دغدغه های مردم شهر کوت عبداالله است، گفت: حدود 178 خیابان خاکی در شهر کوت عبدالله وجود دارد، که با توجه به بودجه شهرداری که یک ظرفیت خاصی دارد در دو مرحله حدود 80 خیابان شهر کوت عبدالله را آسفالت خواهیم کرد که امروز آغاز عملیات اجرایی 35 خیابان شروع شد.

وی بیان کرد: این خیابان ها علاوه بر خیابان نورانی(خیابان اصلی درویشیه) که وضعیت اسفناکی داشت امروز آسفالت شد و تا 10 روز دیگر کل عملیات کار به پایان می رسد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار