اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۹۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با بیان این که مراحل قانونی حضور دروازه‌بان برزیلی در حال طی شدن است، گفت: با حضور او، لیست تیم‌مان کامل خواهد شد.
 
علی پورکیانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم شب گذشته (شنبه) وارد اهواز شد و تا فردا (دوشنبه) استراحت می‌کند و سپس از روز سه‌شنبه تمرینات خود را تا هفدهم تیرماه در زمین اختصاصی خود پیگیری خواهد کرد.
 
وی افزود: نهم تیرماه نیز در زمین اختصاصی‌مان یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت. همچنین تیم برای برپایی سومین اردوی تدارکاتی از 18تا 24 تیرماه عازم تهران می‌شود.
 
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان با اشاره به ابراز رضایت سرمربی و باشگاه از عملکرد تیم در بازار نقل و انتقالات، گفت: با مهدی مومنی نیز برای یک فصل قرارداد بستیم. برای درون دروازه نیز یک گزینه برزیلی در نظر داریم که در راه است و در حال طی شدن مراحل قانونی حضور او می باشد و او که بیاید، دیگر لیست‌مان کامل می شود.
 
وی بیان کرد: فصل جدید قطعا یک فصل شادی‌بخش برای استقلال خوزستان خواهد بود و از حیثیت فوتبال خوزستان و مقام قهرمانی تیم دفاع خواهیم کرد.
 
پورکیانی گفت: با یارگیری که ما در فصل نقل و انتقالات داشتیم، هواداران هم نگران نیستند و نهم تیرماه طی بازی تدارکاتی که در اهواز داریم، ان‌شاءالله شاهد سرحالی تیم خواهند بود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم با توجه به اردوهایی که با حمایت مدیریت و هیات مدیره، برپا کردیم تمام خواسته های کادر فنی نیز محقق شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار