اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اعلام کرد: دانش آموزان بی بضاعت عشایر خوزستان نیازی به پرداخت پول کتاب ندارند.
شوشان: مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اعلام کرد: دانش آموزان بی بضاعت عشایر خوزستان نیازی به پرداخت پول کتاب ندارند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر خوزستان، حمید قنبری با اشاره به کمک 135 میلیون ریالی آموزش و پرورش به دانش آموزان عشایری افزود: با توجه به اینکه درصد قابل توجهی از دانش آموزان عشایری استطاعت مالی ندارند و همچنین وجود کودکان بی سرپرست و یتیم در مناطق 14 گانه عشایر این میزان اعتبار مبلغ بالایی محسوب نمی شود.بنابراین ، این مدیریت همچنان پیگیر تامین اعتبار بیشتر برای پوشش حداکثری دانش آموزان است.

قنبری با اشاره به وجود 14 هزار دانش آموز در مدارس عشایری افزود: تامین هزینه کتاب های درسی  دانش آموزان بی بضاعت که در دوره های مختلف تحصیلی بین 22 هزار تومان تا 30 هزار تومان متغیر است، بر اساس اولویت انجام می شود. به طور مثال، بالاترین جمعیت دانش آموزی عشایری  در خوزستان و کشور به تعداد بیش از چهار هزار و 300 نفر دانش آموز در  منطقه محروم اندیکا تحصیل می کنند.

وی در ادامه گفت : علاوه بر بحث کتاب ، تهیه پوشاک فرم نیز مورد توجه آموزش و پرورش عشایر است که به ابتکار انجمن اولیا و مربیان اداره کل 50 درصد دانش آموزان از لباس فرم برخوردار شدند و سال تحصیلی جدید نیز این موضوع در دست پیگیری است تا تعداد بیشتری از دانش آموزان محروم عشایری مانند دانش آموزان شهری از پوشاک مناسب و لباس فرم برخوردار شوند.

گفتنی است ، تعداد یک هزار و 100 معلم در مناطق آموزش و پرورش عشایر خدمت می کنند که از این تعداد 700 نفر نیروی ابتدایی آموزگار ابتدایی هستند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار