اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
 شوشان: محمود مهدیان عضو شورای شهر رامشیر و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر گفت: مشکل آب شرب رامشیر معضلی چندین ساله است که علیرغم پیگیری در سنوات گذشته تاکنون لاینحل مانده است.

وی افزود: شهری که دارای اولین ذخایر عظیم نفت بالاترین استخراج روزانه یک ملیون بشکه و ۴۰۰ حلقه چاه میباشد مردمش اکثر ساعات شبانه روز آب ندارند و با وجود گرمای شدید تابستان نبود آب رنج مضاعف این مردم شده است.

مهدیان ادامه داد: افت فشار از یکسو و قطعی های مکرر از سوی دیگر امان مردم را بریده است. فرسودگی خطوط انتقال آب و عدم پیوستگی و شبکه ای نبودن لوله های درون سیستم شهری می طلبد که مسئولین استان و خصوصا شرکت آب جنوب شرق با تامین اعتبارات اصلاح شبکه لوله های درون شهر را بطور گسترده و اساسی در دستور کار خود قراردهند.

عضو شورای شهر شهر رامشیر افزود: اینکه اکثر ساعات شبانه روز افت فشار و قطعی آب وجود داشته باشد برای مردمی که بر ذخایر عظیم نفت ساکن هستند رنج آور است. متاسفانه قطعی آب ظهر از ساعت۱۲ تا ۵ و شب ازساعت ۱۰ تا ۵ صبح به امری متداول و روزمره بدل شده است. واین امر باوجود اینکه مردم در ماه رمضان روزه دارند غیرقابل تحمل است.

وی در پایان گفت: ازاستاندارمحترم ونماینده محترم رامشیر در مجلس و مسئولین آبفای خوزستان می خواهم که بطور ویژه به مشکل آب شهر رامشیر رسیدگی نمایند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
comment
0
0
comment خیلی جالبه ؛ شما مگه فرماندار ندارید که از استاندار ، نماینده و آبفای استان میخوان که این مشکل رو حل کنن .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار