اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
نتایج آزمون استعدادهای درخشان از شب گذشته، نهم تیرماه بارگذاری شده و از طریق سامانه azmoon.medu.ir قابل مشاهده است.

جمال حیدری رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: شرکت کنندگان برای دیدن نتیجه آزمون خود می توانند با وارد کردن شماره سریال، شماره شناسنامه و کد ملی خود در سامانه azmoon.medu.ir از نتیجه آزمون اطلاع یابند.

وی افزود: در صورت درخواست تجدید نظر در خصوص نتیجه قبولی معترضان از تاریخ ۲۰ تا ۲۴ تیرماه می توانند نسبت به درخواست خود اقدام کنند؛ همچنین درخواست تجدیدنظر تنها از طریق سامانه ممکن بوده و به مراجعات حضوری پاسخ داده نخواهد شد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: شرکت کنندگان برای مشاهده و مقایسه پاسخنامه خود با کلید سؤالات در همین تاریخ می توانند به سامانه مراجعه کنند.

حیدری گفت: پذیرفته شدگان از ۲۶ تیرماه تا پایان مردادماه فرصت دارند با ارائه شناسنامه، کارنامه قبولی، عکس و سایر مدارک مورد نیاز به مدرسه محل پذیرش خود مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. نشانی مدرسه از اداره آموزش و پرورش شهرستان یا ناحیه محل تحصیل یا اداره استعدادهای درخشان قابل دریافت است. لازم به ذکر است عدم مراجعه به مدرسه محل پذیرش در مهلت تعیین شده به معنی انصراف از تحصیل در مدرسه است.

وی عنوان کرد: اسامی پذیرفته شدگان و ظرفیت به مدارس اعلام خواهد شد. احتمال می رود امسال رشته انسانی در مدارس استعدادهای درخشان استان راه اندازی شود چراکه تا کنون متقاضیانی برای این رشته وجود داشته اند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار