اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹
شهر چوئبده فاقد بانک و حتی یک دستگاه خودپرداز است، این شهر فاقد درمانگاه مناسب و حتی یک دستگاه آمبولانس است و تعجب می کنم چگونه در تقسیمات کشوری به عنوان شهر ثبت شده است؟
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تشریح ظرفیت های توسعه شهرستان نظیر سازمان منطقه آزاد اروند، تجارت، بازرگانی، نیروی انسانی آماده خدمت و نزدیکی به دریا، گفت:این شهرستان با برخورداری از این ظرفیت ها، در تامین نیازهای اولیه توسعه پایدار برای شهروندان ناتوان بوده است.

 عامر کعبی روز جمعه در نشست بررسی مشکلات شهر چوئبده با حضور جمعی از مسئولان شهری شهرستان آبادان و جلیل مختار دیگر نماینده مردم شهرستان در مجلس، گفت:پیش از آنکه نام شهر بر محلی گذاشته شود، ابتدا لازم است، امکانات و زیرساخت های مورد نیاز آن فراهم شود.
وی اظهار داشت: شهر چوئبده فاقد بانک و حتی یک دستگاه خودپرداز است، این شهر فاقد درمانگاه مناسب و حتی یک دستگاه آمبولانس است و تعجب می کنم چگونه در تقسیمات کشوری به عنوان شهر ثبت شده است؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:بودجه و اعتباراتی که برای این شهرستان تزریق می شود، قابل توجه است ولی در اجرا و عملیاتی شدن اعتبارات مشکل داریم. کعبی، اصلاح شبکه آب بندر چوئبده را خواستار شد و تصریح کرد:شبکه توزیع و انتقال آب چوئبده بیش از 50 درصد هدر رفت دارد و نیازمند اصلاح فوری است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنانش، افزود:پرسش اینجاست که چرا مدیریت آب منطقه طی دو دهه گذشته هنوز نتوانسته اقدام در خور توجه و موثری در این خصوص داشته باشد؟ 

منتخب مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: شبکه آب چوئبده فرسوده و غیر قابل استفاده است و اینکه گفته می شود این مشکل بزودی حل می شود، غیر منطقی است. وی از حضور نیافتن رئیس اداره آبفای آبادان در این نشست ابراز ناخرسندی کرد و پیگیری علت حضور نیافتن وی و دیگر مسئولان مدعو در این نشست را خواستار شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار