اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۴۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
شوشان: استاندار خوزستان  در سفري نيم روزه از دو شهرستان دشت آزادگان و هويزه بازديد كرد. 


به گزارش روابط عمومي استانداري خوزستان، دكتر غلامرضاشريعتي در اين سفر طي ديداري با نخبگان سياسي و اجتماعي شهرستان دشت آزادگان با مشكلات عمده مردم اين شهرستان همچون؛ بيكاري جوانان علي رغم استقرار شركت و صنايع عظيم، مسائل زيست محيطي، فاضلاب و توسعه حاشيه نشيني آشنا و  به بحث و گفتگو پرداختند.
پس از ديدار با نخبگان دشت آزادگان استاندار خوزستان از بيمارستان نيمه تمام اين شهرستان نيز بازيد و نسبت به تسريع در ساخت اين پروژه بهداشتي تاكيدات لازم را به مسئولان مربوطه مبذول داشت. 

دكتر شريعتي پس از بازديد از شهرستان دشت آزادگان وارد شهرستان هويزه شد و در بدو ورود با استقبال مسئولان، مردم و عشاير اين شهرستان مواجه شدند. استاندار خوزستان در اين سفر نيم روزي از مناطق كوي سلمان فارسي و آيت الله كرمي بازديد و از نزديك در جريان مشكلات شهري اين مناطق همچون؛ بيكاري جوانان و وضعیت نامناسب بهداشت قرار گرفت.
 
وی به مدت دو ساعت از مناطق مختلف شهرستان هویزه بازدید کرد و جهت رفع مشکلات اب کشاورزی لایروبی کانالهای زهکش وضعیت بازارچه مرزی شهرستان مشکلات اشتغال دستوراتی صادر نمود.

استاندار در انتهاي اين سفر نيز از يادمان شهداي شهرستان هويزه و مدفن شهيد علم الهدي بازديدکرد.



 


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
اهوازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
comment
0
0
comment آقای استاندار خوزستان کفشهات رو واکس بزن با کلاس !
comment
فرزند دشت آزادگان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
comment
0
0
comment باسلام خدمت استاندار جوان خوزستانی درخصوص سفر به سوسنگردباید گفت که متاسفانه ایشان به صورت سرزده وبا حضورچند نفردرمنزل خصوصی یکی از افراد [...] حاضر شدندبعضی ازافراد حاضردرجلسه[...]که بکارگیری نخبه برای آنان زیاد است امیدواریم استاندار درصورت بازدیدها در اماکن عمومی حاضر شوند تا مردم بدون واسطه بتوانند درد دلهای خود را باایشان درمیان بگذارند
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار