شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۰

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: بحث تغییر استاندار خوزستان با توجه به عمر باقی مانده دولت دهم، جای تأمل و نگرانی دارد.

سیدحسین دهدشتی اظهار کرد: در روزهای اخیر بحث‌هایی راجع به تغییر استاندار خوزستان به گوش می‌رسد که البته باید گفت زیاد هم خوشایند نیست.

وی افزود: با اینکه وضعیت کنونی استان خوزستان امروز در شأن و جایگاه مردم این منطقه نیست اما باید این مسئله را مدنظر قرار داد که اگر استاندارد خوزستان تغییر یابد چه گزینه‌ای می‌توان جایگزین وی برای انجام عملکرد بهتر و مؤثرتر باشد؟

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بخشی از ضعف خدمت‌رسانی در استان خوزستان به نحوه مدیریت مسئولان از جمله خود نمایندگان مجلس و برخی دیگر به تعامل شهروندان باز می‌گردد که باید عوامل اصلی این امر با بررسی‌های لازم ریشه‌یابی و در راستای حذف آنها اقدامات مطلوب صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در تغییر استاندار خوزستان باید این مسئله را مدنظر قرار داد که آیا با توجه به اینکه تنها یک‌سال دیگر تا پایان دولت دهم باقی مانده، این جابه‌جایی به صلاح استان و مردم است یا خیر؟

* استاندار خوزستان نمایندگان را حمایت کند

دهدشتی با بیان اینکه وقتی صحبت از گزینه جایگزین برای استاندار خوزستان مطرح می‌شود باز هم تأمل و نگرانی جای خود را به تصمیم در این زمینه می‌دهد، افزود: با انتقادات بسیاری که در سال‌های نمایندگان استان خوزستان از استاندار داشته اما باز باید مدنظر قرار داد که گزینه جایگزین در طول یک‌سال تا پایان عمر دولت دهم می‌تواند حرکت‌ و عملکرد مثبتی را برای منطقه به ارمغان بیاورد؟

وی در ادامه خطاب به استاندار خوزستان تصریح کرد: استاندار خوزستان باید بیش از پیش تعامل و حمایت مطلوب را با نمایندگان استان داشته باشد زیرا ظرفیت‌های و استعدادهای زیادی در خوزستان دست نخورده باقی مانده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: باید با تعامل، اتحاد، همدلی و یکرنگی همه مسئولان بتوان در راستای رفع مشکلات مربوط به شهروندان شهرهای مختلف استان خوزستان گام‌های متعالی‌تری برداشت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار