همراهان بيمار که از شوشتر عازم اهواز بود به گمان اينكه بيمار فوت كرده جلوي آمبولانس را گرفته و اقدام به ضرب و شتم امدادگر كردند.

"> کتک کاری امدادگر شوشتری به خاطر یک مصدوم !
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۵

همراهان بيمار که از شوشتر عازم اهواز بود به گمان اينكه بيمار فوت كرده جلوي آمبولانس را گرفته و اقدام به ضرب و شتم امدادگر كردند.

 

شوشان : شامگاه 27 تيرماه امسال بيماري به دليل تصادف در حالت كما  در بيمارستان خاتم الانبياء شوشتر پذيرش شد كه پس از گذشت 35 دقيقه  به اهواز اعزام شد اما پس از وخامت حال وي در مسير و دو بار ايست قلبي، مجددا بيمار به شوشتر منتقل شده و  تحت مداوا قرار گرفت اما بار ديگر به بيمارستان گلستان اهواز اعزام شد. اما همراهان بيمار به گمان اينكه  بيمار  فوت كرده جلوي آمبولانس را  گرفته و اقدام به ضرب و شتم امدادگر كردند.

در همین زمینه فرماندار شوشتر گفت: نبايد در انعكاس مشكلات در سطح شوشتر بزرگ نمايي و سياه نمايي كرد.

حيدر نجفي در جلسه شوراي اداري شهرستان شوشتر اظهار داشت: مشكلاتي در بخش درمان در شوشتر وجود دارد ولي اين مشكلات نبايد با بزرگ نمايي و سياه نمايي درج شود و در اين باره بايد تلاش كرد تا اعتماد مردم خدشه دار نشود.

وي افزود: شبكه بهداشت در اعزام بيماري در تاريخ 27 تيرماه به شهرستان اهواز هيچ قصوري نداشته است و بايد در اين باره اطلاع رساني صحيح انجام شود.

فرماندار شوشتر تاكيد كرد: شهرستان شوشتر، دارالمومنين است  اما مدينه فاضله نيست،دچار مشكلاتي است ولي بايد تلاش كرد تا اين مشكلات برطرف شود و  درشت نمايي كاستي ها تنها مشكلات را افزايش مي دهد.

رئيس شوراي اداري شهرستان شوشتر تاكيد كرد: سال مالي سال 1390 به دليل تاخير در ابلاغ اعتبارات سال جاري دو ماه طولاني تر شده و فرصت براي جذب اعتبارات وجود دارد.

نجفي خاطر نشان كرد: برخي از دستگاه هاي شهرستاني در جذب اعتبارات خود ناموفق بودند و بايد تلاش كنند تا اعتبارات را به طور كامل جذب كرده و از برگشت اعتبارات جلوگيري كنند.

وي با اشاره به تقسيم اعتبارات شهرستان شوشتر افزود: در شرايط كنوني در سطح شهرستان شوشتر اعتبارات به طور كامل تقسيم شده و تنها تغييرات زيادي كه در رديف ها به وجود آمده، مربوط به رديف هاي اعتباري ميراث فرهنگي و شهرداري است.

رئيس شوراي اداري شوشتر تاكيد كرد: ميراث فرهنگي شوشتر به دليل ناتواني در جذب اعتبارات در سال جاري با كاهش اعتبارات مواجه شده است و اين كاهش اعتبارات در سطح شهرستان شوشتر اعمال شد و رديف هاي اعتباري به دستگاه ديگري مانند شهرداري و بنياد مسكن انقلاب اسلامي منتقل شده است.

وي افزود: در شرايط كنوني اعتبارات شهرداري شوشتر از محل تملك دارايي هاي سرمايه اي از 2.2 ميليارد تومان به 3.3 ميليارد تومان افزايش يافته است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار