اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان گفت: کلینیک کاردرمانی برای نخستین بار در بیمارستان شهید بهشتی آبادان راه‌اندازی شد.

محمد نوری امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با حمایت و پشتیبانی دانشکده علوم پزشکی آبادان برای نخستین بار، کلینیک کاردرمانی در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان راه‌اندازی و آغاز به کار کرد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این کلینیک با حضور کار‌شناس مرتبط روزهای شنبه و چهارشنبه از ساعت 8 صبح و روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت 13 و 30 دقیقه آماده خدمات‌رسانی است.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی آبادان ادامه داد: با راه‌اندازی این کلینیک بیش از 100 خانواده که فرزندانشان نیاز به استفاده از خدمات کاردرمانی داشتند از سفر به مرکز استان و تحمل هزینه در این مسیر فارغ شدند.

نوری خاطرنشان کرد: کاردرمانی علم استفاده از فعالیت‌های هدفمند در افراد مبتلا به بیماری‌ها یا ضایعات جسمی، اختلال در عملکردهای روانی و اجتماعی، ناتوانی‌های رشدی، اختلالات یادگیری و سالمندان؛ به منظور پیشگیری از ناتوانی، حفظ حداکثر استقلال و کسب سلامتی است.

خدمات کاردرمانی با هدف ارتقای سلامت و بهزیستی و برای کسانی که دچار یا در خطر بیماری، ضایعه، اختلال، عارضه، نقص، ناتوانی، محدودیت فعالیت، یا محدودیت در مشارکت هستند، ارائه می‌شود.

برچسب ها: کاردرمانی ، کلینیک
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار