اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۵۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱
به بهانه بررسی یک شایعه
سعید آژده

 طی روزهای اخیر خبری دال بر رایزنی چند نفر برای انتخاب و معرفی افرادی برای تصدی مدیریت های استان به گوش رسیده است.لذا صرفه نظر از صحت وسقم موضوع ؛لازم دیدیم چندنکته مهم را به استحضار استاندارمحترم برسانیم.

1- آقای استاندار شما از محبوبیت خاصی تاکنون برخوردارید ؛ پس درانتصاب افرادی که به دلیل عملکرد ضعیف وصرفا سیاسیشان بیشتردر صدد رضایت سیاسیون وکانون های قدرت بوده اند و مورد تنفرمردم هستند دقت بیشتری کنید.

2 -اجتناب و دوری از متملقان و کسانی که تعهدی به جناح خاص ندارند و به عبارتی حزب باد هستند و بیشتر وابستگیشان به کانون های قدرت رقیب دولت است و باعث تضعیف دولت می شوند.

3- حضور کسانی که حتی ممکن است تا سطح شهردار و فرماندار رسیده باشند ولی رشدشان قارچ گونه و بادکنکی بوده و این رشد های غیرمنطقی ، که دانش وتحصیلات اندکی دارند دردولت باعث آسیب وتضعیف دولت می شود.

4- بزرگترین اشتباه شما وقتی خواهد بود که گزینه های انتصابی تان دارای همه این شرایط باشد آنگاه موفقیت وحفظ محبوبیت شما عجبیتر از عدم موفقیت شما  خواهدبود

ولی پیشنهاد ما بعنوان حامیان شما ودولت این است که : افراد دارای دانش و تجربه و متعهد و دارای محبوبیت مردمی و همسوو متعهد به دولت اعتدال را در مناسب استان گمارده و مدیریت سیاسی و سنتی استان که عامل اصلی عقب ماندگی استان است را کنار بگذارید.    


برچسب ها: سعیدآژده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار