اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
 معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول گفت:با فراهم شدن زمینه جذب و استخدام 200 نفر از جوانان متقاضی کار در کارخانه فولاد دزفول این واحد بزرگ صنعتی یک گام دیگر به راه اندازی نزدیک شده است.

حبیب اله آصفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:جذب و استخدام افراد متقاضی کار در کارخانه فولاد دزفول صرفا از بین جوانان بومی منطقه و با برگزاری آزمون استخدامی انجام می شود. وی با اشاره به هماهنگی انجام شده با رئیس هیات مدیره کارخانه فولاد دزفول در خصوص جذب جوانان متقاضی کار در این واحد بزرگ صنعتی اظهار کرد:جزئیات شرکت در آزمون استخدامی کارخانه فولاد دزفول بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار دزفول همچنین در خصوص آخرین وضعیت کارخانه فولاد دزفول افزود:با پیگیری انجام شده عملیات تجهیز و راه اندازی گام نخست این کارخانه مراحل پایانی را طی می کند. کارخانه فولاد دزفول به عنوان یکی از واحدهای بزرگ صنعتی شمال خوزستان در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع احداث شده است. 

ظرفیت تولید این کارخانه سالانه بیش از 900 هزار تن فولاد می باشد. با راه اندازی کامل این کارخانه زمینه اشتغال بیش از یکهزار نفر فراهم خواهد شد. این کارخانه دارای مجوزهای زیست محیطی است.

محمد جابریان مدیر عامل شرکت فولاد روهینا جنوب دزفول اعتبار هزینه شده برای ساخت این کارخانه و خرید تجهیزات آنرا در آبان ماه پارسال افزون بر 43 میلیون یورو عنوان کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار