اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
فرماندار شهرستان شوش گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 80 نفر از عاملین توزیع مواد مخدر در شهرستان با تلاش ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند که در این رابطه بیش از 7 کیلوگرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز کشف شده است.
 
به گزارش شوشان، رضا نجاتی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش با اشاره به ضرورت ورود آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی به مقوله ی آموزش جوانان و نوجوانان در جهت پیشگیری از روی آوری به مواد مخدر اظهارکرد: انجام اقدامات فرهنگی و آموزش از اهمیت بسزایی در این خصوص برخوردار است.
 
وی افزود: مراکز آموزشی با برنامه ریزی مناسب بر اساس مطالعات کارشناسی شده و استفاده از نظرات اساتید دانشگاه ها، نسبت به ارائه راهکارهای مبارزه با مواد مخدر اقدام کنند.
 
نجاتی گفت: شروع کار مبارزه با مواد مخدر از دانشگاه ها و مراکز آموزشی دارای تاثیرگذاری بیشتری خواهد بود، چراکه این نهادها به صورت مستقیم با قشر جوان و نوجوان در ارتباط هستند.
 
وی با اشاره به تغییر مواد مخدر، از نوع سنتی به صنعتی و همچنین دسترسی آسان به این نوع مواد خاطرنشان کرد: باید با توجه به تنوع انواع مواد مخدر، آگاهی جامعه و خانواده ها را بیشتر کرد.
 
رییس شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان شوش انجام فعالیت های اجتماعی، احداث زمین های چمن ورزشی در مناطق مختلف و آموزش را از مهمترین اقدامات در جهت مبارزه با مواد مخدر برشمرد و از معرفی 31 نفر از بهبودیافتگان مواد مخدر به مراکز فنی و حرفه ای شهرستان در راستای گذراندن دوره های آموزشی و اشتغالزایی خبر داد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار