شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با ابراز رضایت از وضعیت حال حاضر تیم، گفت: در حال حاضر همه ارکان باشگاه از هیات مدیره گرفته تا سرمربی و بازیکنان، یک‎دل و متحد، آماده شروع لیگ هستند و با تمام وجود برای اولین بازی فصل لحظه‎شماری می‎کنند.
 
علیرضا اژدری‎زاده در گفت‎وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در ابتدا با اشاره به وضعیت قرمزپوشان در فاصله پایان لیگ‎پانزدهم تاکنون اظهار کرد: پس از پایان لیگ قبلی از فردای آن روز جلسه هیات مدیره را برگزار و برنامه‎ریزی جهت لیگ شانزدهم را آغاز کردیم که در همان جلسه اول بحث سرمربی را مطرح کردیم و به این نتیجه رسیدیم که با اسکوچیچ قطع همکاری و روی گزینه‎های بومی تمرکز کنیم.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه پس از 10 روز با چهار گزینه بومی که دو نفر از آن‎ها بومی خارج از استان و دو تن دیگر بومی ساکن اهواز بودند و سابقه همکاری با فولاد را داشتند، وارد مذاکره شدیم و ضمن برگزاری جلسه، نقطه‎نظرات و برنامه‎های آن‌ها را نیز دریافت کردیم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان افزود: اقدام مثبت دیگری که از سوی باشگاه در این فاصله انجام شد، تشکیل کمیته فنی با پیشنهاد بنده بود که مورد موافقت هیات مدیره قرار گرفت و خوشبختانه با تشکیل این کمیته توانستیم ظرف 10 روز سرمربی تیم را انتخاب کنیم و سکان هدایت فولاد را به آقای نعیم سعداوی که از بازیکنان خوشنام فوتبال ایران بوده و سابقه بازی در پرسپولیس تهران، جنوب اهواز و فولادخوزستان و از همه مهم‌تر حضور در جام‎جهانی 98 فرانسه را در کارنامه دارد، واگذار کنیم.
 
وی افزود: نکته مثبت دیگری که آقای سعداوی نسبت به سایر گزینه‎ها از آن برخوردار بود، این بود که او تجربه سال‎ها دستیار اول بودن در فولاد و در کنار مربیان خوبی مانند بوناچیچ، جلالی، فرکی و اسکوچیچ را داشت. بنابراین آقای سعداوی گزینه‎ بسیار خوبی بود و طی یک برنامه کاملاً هماهنگ با باشگاه نیز اقدام به انتخاب کادر فنی خود کرد.
 
اژدری‎زاده با بیان این‎که انتخاب سعداوی، نظر مستقیم کمیته فنی باشگاه بود، عنوان کرد: تمام اعضای کمیته فنی، عضو هیات مدیره باشگاه نیز هستند و در آن مقطع تمام گزینه‎ها از سوی این کمیته بررسی و برای تصمیم‎گیری در هیات مدیره مطرح شدند که در نهایت گزینه‎ نهایی را هیات مدیره مصوب کرد.
 
وی ادامه داد: پس از انتخاب آقای سعداوی، او به کمیته فنی که شامل من و دو تن دیگر از اعضای هیات مدیره بود، جهت انتخاب بازیکنان اضافه شد و ما کار خود را با انسجام بیشتر در پیش گرفتیم. این انسجام باعث شد که ما قرارداد تک‎تک بازیکنان فصل قبل را که مدنظر سرمربی بودند، تمدید و چند بازیکن سابق باشگاه فولاد مانند عبدالله کرمی، حمید بوحمدان و میلاد پاک‎پرور را نیز به تیم اضافه کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با ابراز رضایت از وضعیت حال حاضر تیم بیان کرد: خوشبختانه کارها بسیار منظم، مثبت و به نحو احسن در حال انجام است. ما باتوجه به آغاز تمرینات‎مان از شانزدهم خردادماه دو اردو را در نظر گرفته بودیم که اولین آن را در بروجرد تدارک دیدیم و به مدت 9 روز در آن‎جا بودیم و در حال حاضر نیز اردوی دوم تیم در پردیس کرج سپری می‎شود که جایی بسیار مرتب، خوش آب‎وهوا و دارای امکانات کامل و مدیریت خوب است.
 
وی درخصوص بازی‎های تدارکاتی که قرمزپوشان طی این مدت برگزار کردند، گفت: دو مسابقه را در اردوی بروجرد برگزار کردیم که یکی از آن‎ها را 5 بر صفر و دیگری را 3 بر یک پیروز شدیم. همچنین در کرج یک بازی دوستانه را با عقاب تهران انجام دادیم که آن را نیز 3 بر صفر به سود خود پایان دادیم.
 
اژدری‎زاده اضافه کرد: یک بازی را نیز امروز (دوشنبه) با سایپا تهران ترتیب داده‎ایم که امیدوارم این بازی را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم. در مجموع خدا را شکر فعلا روند آماده‎سازی تیم بسیار خوب است و بازیکنان باوجود سختی زیادی که می‎کشند، طاقت می‎آورند تا برای آغاز لیگ به مرز آمادگی مطلوب برسند.
 
وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر شش بازیکن از تیم‎های پایه باشگاه و یک بازیکن از تیم فولادنوین نیز در اردوی کرج حضور دارند که امیدواریم شایستگی‎های‎شان را به کادر فنی ثابت کنند تا بتوانیم از آکادمی‎مان بیشترین بهره را ببریم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درخصوص زمان پایان اردوی کرج، گفت: اردوی ما امشب پس از بازی با سایپا به پایان می‎رسد و بلافاصله به اهواز بازمی‎گردیم و با توجه به فرا رسیدن عید فطر، با نظر کادرفنی سه روز به بازیکنان استراحت می‎دهیم؛ سپس تمرینات را در خود اهواز از سر می‎گیریم و یک بازی تدارکاتی را هم انجام می‎دهیم. در نهایت نیز از 22 تا 28 تیرماه جهت برپایی مرحله سوم اردو بار دیگر به پردیس کرج می‎رویم که در این شهر نیز برگزاری دو سه بازی دوستانه را پیش‎بینی و برنامه‎ریزی کرده‎ایم تا به یاری خدا تیم به مرز آمادگی صد درصدی برسد.
 
او درباره این‎که سال گذشته نیز در همین مقطع از سال خبر از آمادگی کامل و شرایط مطلوب فولادی‎ها داده بود ولی درنهایت نتایج دور از انتظاری برای این تیم رقم خورد نیز توضیح داد: سال گذشته تیم دچار تغییر و تحولاتی شد و اتفاقاتی رخ داده بود که کار را سخت کرده بود و ما باوجود این‎که تمام تلاش‎مان را می‎کردیم که کارها خوب پیش رود ولی به دلایل مختلف نمی‎شد. در حال حاضر همه ارکان باشگاه از هیات مدیره گرفته تا سرمربی و بازیکنان، یک‎دل و متحد، آماده شروع لیگ هستند و با تمام وجود برای اولین بازی فصل لحظه‎شماری می‎کنند.
 
وی در پاسخ به این سوال که از روند نقل و انتقالات باشگاه راضی است؟ خاطر نشان کرد: آن‎چه که مسلم است این است که ما تمام تلاش‎مان را به کار می‎بندیم تا گزینه‎های مدنظر سرمربی تیم را تا جایی که امکانات مالی اجازه دهد، جذب کنیم. تا همین جای کار بیشتر بازیکنان فصل قبل را نگه داشتیم و اسکلت تیم را حفظ کردیم و در کنار آن‎ها، فولادی‎هایی را به تیم اضافه کردیم که بسیار در لیگ موفق بودند. به عنوان مثال حمید بوحمدان یکی از ارکان موفقیت نفت تهران در لیگ بود. همچنین عبدالله کرمی یکی از بازیکنان خوب، باتعصب و محجوب سپاهان بود. حتی میلاد پاک‎پرور نیز یکی از مهره‎های بسیار خوب فصل قبل استقلال اهواز و پیش از آن فولادنوین بود. بنابراین ما در حال مهره‎چینی هستیم و بازیکنانی را که می‎دانیم می‎توانند برای تیم مفید باشند را جذب کرده و می‎کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درباره جذب دروازه‎بان فصل قبل استقلال اهواز نیز اظهار کرد: احسان مرادیان یکی از بازیکنانی است که از پتانسیل بالایی برخوردار است. اگرچه استقلال اهواز فصل قبل به دسته پایین‎تر سقوط کرد اما مهره‎های بسیار خوب و جوانی را همانند مرادیان رو کرد که توانست در نیم‎فصل دوم بسیار خوب از دروازه استقلال محافظت کند. به جرات می‎گویم اگر مرادیان نبود ممکن بود استقلال اهواز گل‎های خیلی بیشتری را از حریفان دریافت کند.
 
وی درخصوص این‎که آیا دروازه‎بان دیگری نیز جذب خواهند کرد یا خیر؟ عنوان کرد: به احتمال زیاد دو سه بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد که یکی از آن‎ها دروازه‎بان خواهد بود. با گزینه‎های مختلفی در حال مذاکره هستیم که احتمالاً تا سه‎شنبه یا چهارشنبه تکلیف یکی دو نفر از آن‎ها نهایی شود. تلاش می‎کنیم با کمک سرمربی و هیات مدیره، دروازه‎بانی را جذب کنیم که تمام اهداف تیم چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ فنی و شخصیتی را برآورده سازد.
 
اژدری‎زاده درخصوص وضعیت امیرحسین فشنگچی نیز خاطر نشان کرد: تمام بازیکنانی که قرار بوده از تیم فصل قبل حفظ شوند را نگه داشتیم و با آن‎ها تمدید کردیم و مطمئناً دیگر با بازیکنی از فصل قبل تمدید نخواهیم کرد. از امیرحسین فشنگچی‎ بابت زحماتی که برای ما کشید سپاسگزار هستیم.
 
وی درباره وضعیت احمد عبدالله‎زاده پاسخ روشنی نداد و گفت: تکلیف او تا یکی دو روز آینده مشخص می‎شود. عبدالله‎زاده از محصولات باشگاه خودمان است و خیلی هم دوستش داریم. با این ‎حال باید یکی دو روز بگذرد تا تصمیم واضحی درباره او بگیریم.
 
مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با رد عدم اعتقاد کادر فنی به عبدالله‎زاده، افزود: باقی‌مانده قرارداد احمد عبدالله‎زاده به صورت توافقی است و باید یک سری توافقات میان ما و او صورت پذیرد تا به هماهنگی لازم برسیم.
 
او درمورد جدایی امید خالدی و این‎که آیا مشکلی میان او و باشگاه وجود داشت؟ عنوان کرد: مشکل خاصی بین ما و خالدی وجود نداشت. قرارداد او نیز مانند عبدالله‎زاده توافقی بود. زمانی که قرارداد به صورت توافقی باشد، طرفین قرارداد باید راضی به همکاری باشند و اگر یکی از طرفین حاضر به همکاری نباشد، بازیکن جدا می‎شود.
 
اژدری‎زاده در پایان در پاسخ به سوالی درباره سروش رفیعی و حکایت بازگشتش به جمع فولادی‎ها، ترجیح داد فعلا اظهارنظری در این خصوص نکند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار