شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان با اشاره به انتشار مطلب تخریب درمانگاه مرکزی بیمارستان ثبت ملی شده امام خمینی گفت: تخریبی در این بیمارستان صورت نگرفته است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان با اشاره به انتشار مطلب تخریب درمانگاه مرکزی بیمارستان ثبت ملی شده امام خمینی گفت: تخریبی در این بیمارستان صورت نگرفته است.

محمد مرادی امروز با اشاره به تصمیم شهرداری برای تعریض خیابان مجاور بیمارستان امام خمینی اظهار کرد: شهرداری آبادان به منظور اقدام در این زمینه تاکنون نشستها و جلسات فراوانی را با حضور مدیریت بیمارستان و کارشناسان اداره میراث فرهنگی و فنی و عمرانی شهرداری برگزار کرده است.

وی اضافه کرد: تلاش ها، گفتگوها و راهکارهای قابل ارائه در این نشستها برای اقدام در جهت تعریض خیابان بدون آسیب رساندن به بیمارستان است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آبادان با تاکید بر اینکه اقدام در این خصوص در مرحله انجام کار کارشناسی است، تصریح کرد: اداره میراث فرهنگی در جریان این اقدامات قرار دارد و تمامی نقشه های اجرای کار توسط شهرداری در حال مبادله با این اداره است تا مسیر به گونه ای انتخاب شود که به بیمارستان امام خمینی آسیبی وارد نشود.

وی در ادامه گفت: پس از جمع بندی نهایی نظرات کارشناسان، مراتب جهت آگاهی شهروندان به اطلاع عموم می رسد.

مرادی با تاکید دوباره بر انجام نشدن هیچ گونه تخریب در بیمارستان امام خمینی و یا تصمیم در این زمینه افزود: در طرح تعریض خیابان احتمالا دیوار بیمارستان تخریب شود که این دیوار نیز طی ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر احداث شده و مربوط به بخش قدیمی بیمارستان که ثبت ملی بوده، نیست.

بیمارستان امام خمینی(ره) مربوط به دوره پهلوی است که در خیابان شهید منتظری واقع شده، این اثر در تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۸۳۵۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار