شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۸
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی:
مدیرکنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با توضیح در مورد آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا، اخبار منتشره در مورد سرایت آتش سوزی به پتروشیمی شهید تندگویان را رد کرد.
علیمحد بساق زاده در گفتگو با خبرنگار شانا درباره آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا و خسارت جانی آن اظهار کرد: تاکنون خسارت جانی از آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا گزارش نشده است.

وی آتش سوزی را در واحد پارازایلین اعلام و تاکید کرد: آتش سوزی در حال کنترل است و مسئولان با سرعت در حال مهار آتش سوزی هستند.

واحد ٩٠٠ پارازایلین پتروشیمی بوعلی سینا که در سایت ٤ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قرار دارد امروز (چهارشنبه، ١٦ تیرماه) و از ساعتی پیش دچار انفجار و آتش‌سوزی شد، تلاش برای مهار آتش سوزی با اعزام بالگرد به محل حادثه ادامه دارد.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع است و خوراک آن نفتای سبک و سنگین و بنزین پیرولیز است که از کارخانجات NGL (١٠٠٠/٩٠٠ پازنان) و پتروشیمی امیرکبیر تامین می شود و  در فرآیندهای موجود در واحدهای عملیاتی مختلف به محصولات با ارزش و سود آور آروماتیکی نظیر پارازایلین و ارتوزایلین و بنزن تبدیل می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار