شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۰۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: باتوجه به پیش بینی های صورت گرفته و تغییرات فشاری که در روزهای جاری با آن مواجه هستیم، احتمال وقوع پدیده گرد و غبار و افزایش دو تا سه درصدی دمای هوا را در استان شاهد خواهیم بود.

کورش بهادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوایی استان در روزهای آینده اظهار کرد: باتوجه به تغییرات فشار هوا و وزش بادهای قابل ملاحضه در روزهای آینده انتظار برخاستن گرد و غبار در برخی از مناطق استان وجود دارد.

وی افزود: اگرچه تا روز یکشنبه هفته اینده شاهد برخاستن گردو غبار خواهیم بود اما این شرایط تاثیر زیادی بر روی تردد شهروندان و وضعیت پروازها از استان نخواهد داشت. مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد:میزان گرد وغباردر روزهای گذشته در مناطق جنوبی مرکز استان بیشتر مشاهده شد و همین امر از کیفیت مطلوب هوای استان تا اندازه ای تاثیرگزار بود.

وی بیان کرد: باتوجه به شرایط آب و هوایی استان از روز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده با افزایش دما در برخی از مناطق استان مواجه خواهیم بود.

بهادری تصریح کرد: در روزهای گذشته شهرستان های اهواز، آغاجاری و امیدیه با 47 درجه سانتیگراد، گرمترین و شهرستان ایذه نیز با 21 درجه سانتیگراد خنک ترین شهر استان گزارش شده است.

وی اظهار کرد:همچنین تغییرات دمای هوای اهواز در روزهای آینده بین 32 تا 47 درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود. 

باتوجه به خروجی آخرین مدل های هواشناسی خوزستان ، تا روز یکشنبه هفته آینده با توجه به تغییرات فشار هوا در منطقه، وزش بادهای قابل ملاحظه و برخاستن گرد و غبار مورد انتظار است.بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، درتراز میانی جو از فردا تا اوایل هفته آینده روند تقویت مرکز پرارتفاع جنب حاره و تا روز شنبه افزایش دو درجه ای دما پیش بینی می شود.

در سطح زمین نیز از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه با توجه به تغییرات فشارهوا در بعضی ساعات وزش باد قابل ملاحظه و انتظار برخاستن گرد و غبار محلی وجود دارد.

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از شهروندان خواسته است با توجه به گرمی هوا ، از وسایل برقی خانگی همچون اتو ، لباسشویی و جارو برق در ساعات پیک مصرف استفاده نکنند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار