اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۲۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
شوشان: با پایان سال تحصیلی ۹۵ - ۹۴ و ارزیابی نتایج امتحانات در ۴۰ منطقه آموزش وپرورش خوزستان ، اداره ناحیه ۴ اهواز ضمن کسب مراتب برتر توانست بر سکوی نخست استان در بسیاری از شاخص های آموزشی بر سکوی نخست قرار گیرد.
 
فاضل خمیسی رییس اداره آموزش و پرورش ناحیه چهار اهواز با تشریح دستاوردهای این منطقه در ارزیابی های آموزشی و علمی گفت : در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در سایه تلاش همکاران و معلمان دلسوز و پشتکار دانش آموزان و مراقبت و همراهی خانواده های محترم تحولات بسیار ارزنده و دستاوردهای قابل توجهی در حوزه آموزشی داشتیم بطوری که براساس شاخص نتایج آزمون های نهایی پایه سوم متوسطه، دبیرستان فرزانگان این ناحیه توانست مقام نخست کشور را را کسب و پس از دو دهه نام خوزستان را در عرصه ملی مطرح نماید.

خمیسی افزود : در سطح استان نیز پس ارزیابی و تحلیل نتایج آزمون های نهایی اداره آموزش وپرورش ناحیه چهار با ۷۹/۷۲ درصد قبولی نسبت به سال گذشته معادل ۵/۷۲ درصد رشد قبولی داشته ، این در حالی است که میانگین رشد آموزشی کل کشور ۲/۳۲ درصد بوده است. همچنین میانگین نمره ورقه با رشد یک نمره ای نسبت به سال گذشته بهبود چشم گیری یافته است.

رییس اداره آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز افزود: در رشته تجربی نیز این ناحیه در میان ۴۰ منطقه خوزستان ، توانست بر سکوی نخست قرار گیرد و همچنین در بین چهار ناحیه اهواز مقام اول را کسب نماید. وی در ادامه اظهار داشت: با همت مربیان دلسوز و استقبال مردم بویژه روستاهای تحت پوشش ، ناحیه چهار رتبه نخست سوادآموزی را بدست آورد و در راستای کاهش نرخ بیسوادی در استان گام مهمی قلمداد می شود.

 رییس اداره آموزش وپرورش ناحیه چهار اهواز با اشاره به فعالیت فرهنگی و جنبی این مجموعه گفت: سازمان دانش آموزی ما با تلاش مربیان دلسوز و خلاقیت دانش آموزان توانست جایگاه برتر را بدست آورد. خمیسی درپایان افزود : در واقع همت بلند و تلاش مضاعف همه همکاران عزیز و دانش آموزان سختکوش ما در مدارس و همه واحد های آموزشی تحت پوشش ناحیه چهار اهواز و همراهی خانواده های دلسوز باعث کسب این دستاوردها و بازگشت غرور آموزشی خوزستان در سطح کشور شد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۰
comment
0
1
comment ناحیه ..... هواز مشغول سیاسی کاری ودلال بازی است مدارس دولتی را پولی کرده اند اما از نظر آموزشی روز به روز بدتر شده اند دبستانهای شرک نفت روزی سرآمد بوده اند اما امروز ...
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار