شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دزفول با اشاره به رقابت پنج هزار و 27 داوطلب آزمون سراسری امسال در این شهرستان، جزئیات برگزاری کنکور در روزهای پنج‌شنبه 23 و جمعه 24 تیرماه را تشریح کرد.
 
محمود نیک‌منش در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: کنکور سراسری سال 95 پنج‌شنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه در چهار نوبت صبح و عصر در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول و برخی مدارس شهرستان برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: شروع فرآیند برگزاری آزمون در صبح پنج‌شنبه ساعت هفت و 30 دقیقه و شروع پاسخگویی به سئوالات ساعت 8 صبح خواهد بود. داوطلبان می‌توانند از ساعت 6 و 45 دقیقه در حوزه حضور داشته باشند. در نوبت عصر نیز شروع فرایند برگزاری آزمون ساعت 3 بعد‌از‌ظهر و زمان آغاز پاسخگویی به سؤال‌ها ساعت 3 و 30 دقیقه است؛ البته درب حوزه آزمون از ساعت 2 به روی داوطلبان باز خواهد بود.
 
مدیر اداری دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول افزود: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و علوم انسانی، صبح و گروه هنر عصر پنج‌شنبه برگزار خواهد شد؛ همچنین آزمون گروه علوم تجربی صبح جمعه و گروه زبان ظهر جمعه برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: 2 هزار و 542 داوطلب در دانشگاه صنعتی جندی‌شاپور دزفول و 2 هزار و 485 نفر نیز در حوزه‌های امتحانی آموزش‌وپرورش آزمون خواهند داد که حوزه آزمون داوطلبان رشته‌های علوم ریاضی، هنر و زبان در دانشگاه جندی‌شاپور خواهد بود.
 
دستیار نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در شهرستان دزفول در خصوص فعالیت باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه نیز با بیان این‌که توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان از امروز آغاز شده است، گفت: باجه‌های رفع نقص از پس فردا (22 تیرماه) در دانشگاه برپا می‌شود؛ امسال بعضی موارد رفع نقص شامل اطلاعات فردی با مراجعه افراد به سامانه سازمان سنجش قابل اصلاح است.
 
نیک‌منش به داوطلبان توصیه کرد: حضور در محل آزمون را به لحظه‌های پایانی موکول نکنند؛ هنگام حضور در محل آزمون کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار، کارت ورود به جلسه، مداد، پاک‌کن و ملزومات دیگر را به همراه داشته باشند و از آوردن وسایل اضافی خودداری کنند. دانشگاه به‌نوبه خود تلاش می‌کند تمهیدات لازم مانند سیستم تهویه مطبوع، نور و امکانات لازم را فراهم کند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار