اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۳۸۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
استاندار خوزستان در دیدار با اعضای شورای مرکزی و شهرستان های انجمن اسلامی معلمان خوزستان :
غلامرضا شریعتی از همه سلایق سیاسی و اجتماعی و فرهنگی درخواست کرد برنامه محور باشند و به جای مطالبات جایگاهی به دنبال ارائه طریق باشند.
شوشان: غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در دیدار با اعضای انجمن اسلامی معلمان استان خوزستان گفت : حمایت از استاندار یا هر مسوولی باید تعریف شود و بر اساس عملکرد افراد از آنها حمایت و تجلیل شود و تا زمانی که افراد در مسیر حق حرکت می کنند از آنها حمایت کنید. 


به گزارش شوشان ، وی با تشریح اوضاع اقتصادی کشور و مشکلات اقتصادی مردم گفت : تیم اقتصادی آقای روحانی در تلاش هستند که مشکلات به ارث رسیده را حل کنند و با وجود انبوهی از مشکلات اساسی و ساختاری اقتصاد ایران، موفق به مهار تورم و ایجاد رشد اقتصادی کشور شوند اما حل مشکلات اقتصادی نیازمند زمان و طمأنینه است. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار مشارکت و مساعی همگانی برای رشد و توسعه استان خوزستان شد و از همه سلایق سیاسی و اجتماعی و فرهنگی درخواست کرد برنامه محور باشند و به جای مطالبات جایگاهی به دنبال ارائه طریق باشند. 


شریعتی با اشاره به نقش مهم و حیاتی آموزش وپرورش در توسعه و آبادانی استان خوزستان، افزود : ما باید تلاش کنیم دانش آموزان مسوولیت محور و دارای هویت مستقل دینی و مذهبی، تربیت کنیم. دانش آموزان مسوولیت محور باید باید مطابق با هنجارهای جامعه تربیت شوند. 

به گزارش شوشان ، استاندار خوزستان ضمن اشاره به دیدار اخیر خود با مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان گفت :قرار شد در بحث مطالبات مالی آموزش وپرورش از صنایع و ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی به طور کامل حمایت کنیم، البته بنده به اقای تقی زاده گفتم که بخشی از این مطالبات بعد از وصول صرف ایجاد مراکز رفاهی برای فرهنگیان و خانواده های محترم آنها شود. 

رییس شورای آموزش وپرورش استان خوزستان گفت :تدابیری اتخاذ کرده ایم که شورای آموزش و پرورش استان با برنامه تر و منسجم تر برگزار شود، البته در بسیاری از شاخص های آموزشی رشد بسیار خوبی داشته ایم و رتبه های استان بهبود پیدا کرده است،که لازم است از تلاش های مجموعه آموزش وپرورش استان تقدیر شود. 


در ابتدای این دیدار مسرور گزارشی از روند شکل گیری و برنامه های انجمن اسلامی معلمان ارائه کردند و اعضا نیز نظرات خود را پیرامون مسائل استان اعلام کردند.

یکی از حاشیه های این دیدار تحصن شیخ مجید ناصری نژاد. در دفتر استاندار بود که موجب تاخیر طولانی در شروع این دیدار شد.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
comment
comment
نماینده معلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
3
6
comment باسلام
استاندار خوزستان و مدیر کل آموزش و پرورش نباید تسلیم نمایندگان مجلس در عرل و نصب روسای آموزش و پرورش استان بشوند اگر کوتاه بیایند و برای بقای خود معامله و کوتاهی کنند در حق دولت تدبیر و امید طلم کرده اند چون شنیده ها حکایت از تغییر چند مدیر آ.پ را بزودی دارد
comment
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
0
1
comment باسلام
لطفا درمورد [...] که مدیرعامل غیربومی آن واقعا شرکت [...]را به حال خود رهاکرده ودرحال ویرانه شدن هست خواهشاً گزارشی تهیه و به استاندار
بدهید.
التماساً ازشمامیخواهم این دخواست مهم را که تمام شهرهای خوزستان درگیرآن هستند به سرانجام برسانید.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
comment
1
0
comment با سلام .
من فکر میکنم دکتر [...]باید هر چه سریع تر تلاش کند تا سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم و دکتر مقتدایی [...]شوند.
زیرا علت اصلی عقب ماندگی در خوزستان و ایران و کل دنیا و کهکشان راه شیری و سیاره عطارد و مشتری و زحل این دو نفر بودند.
کاش [...]زودتر [...]میشد چون خیلی دوست داره عکس بگیره و شاید به جای کار توی [...] بهتر بود در عکاسی [...]کار کنه من فکر میکنم در این چند روز که [...]شده رکورد عکس رو از پرنسس دایانا گرفته و الان رکورد دار اصلی است .البته جورجیو آرمانی هم در به در داره دنبال [...] میگرده تا از روی کت و شلواراش الگو برداری کنه .
ادم یاد [...] میفته به جای [...]
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
1
comment اینا میخوان برا استان برنامه ریزی کنن؟؟؟؟
comment
شیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
0
1
comment جناب استان ....دار سلام مراقب باشید کسانی که الان دور شما پرسه میزنند شما را به حاشیه سوق ندهند چون هیچ ارتباطی با بدنه با تجربه استانداری ندارند دراستانداری نیروی باتجربه و کارامد کم نیست بدنبال آنها باشد نه جامعه دیگر
و تغییرات را ازمعاونتها و مدیران منفعت جو که در پی بازکردن قفلهای اقتصادی خود بوده اند شروع کنید کلید دولت تدبیر و امید برای اینگونه قفلها نبوده است
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
comment
1
0
comment شریعتی باید عزل شود و یک جوان متولد 70 استاندار شود و یک جوان متولد 70 دیگر هم نماینده رهبری شود.
شریعتی الان 44 سال دارد و [...]
البته من شخصا طرفدار پیر ها هستم ولی نظر جامعه به این شکل است.
مدیر باید زیر 40 سال باشه و شریعتی الان 4 ساله که بازنشسته است.خودتون میگید جوان گرایی.مهرداد بذرپاش هم بره کنار یک جوان متولد 72 بیاد .
تمام این حرفها قبلا زده شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار