شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۴۲۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
نمایش همیلا و سیاوش دارای محتوای عاشقانه و چکیده ای از زندگی،عشق و حماسه،شور و غرور،اقتدار قوم بختیاری نگارش،طراحی و اجرا شده است.
به گزارش شوشان: شهرستان مسجد سلیمان در راستای فعالیتهای فرهنگی گروه های مختلف در سطح شهرستان مسجدسلیمان، گروه هنری منتظران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن نماش  اجرای نمایش محلی بختیاری(همیلا و سیاوش) را بر روی صحنه بردند.


عوامل و بازیگران:احمد عالیوند؛روزبه نظری؛ایمان اسدی خواه،اکبر جعفری شهنی؛محمد قنبری؛احسان و امین قربانی؛محبوبه صادقی؛خانم کاظمی؛زینب بلدی و ابراهیم قزلی
نویسنده:حسین محمدی مالمیر؛کارگردان:حجت الله ناصری؛سرپرست گروه بازیگران:ابراهیم قزلی؛مشاور هنری:حمید حیدری سورشجانی.

حجت الله ناصری کارگردان نمایش همیلا و سیاوش ضمن گفتگو به خبرنگار ما گفت:این کار از مورخ:95/4/19 لغایت:95/4/23 ساعت 8 شب به مدت 5 شب به صورت اجرای عموم در مکان نفتک؛فرهنگسرای جوان؛روبروی شهدای گمنام آغاز می گردد.


ناصری در خصوص محتوای نماش افزود:این اثر محتوای عاشقانه که چکیده ای از زندگی،عشق و حماسه،شور و غرور،اقتدار قوم بختیاری نگارش،طراحی و بسته شده است.

از نکات جالب توجه این نمایش استفاده از موسیقی زنده نی در اجرای کار می باشد.و این متن برای اولین بار به روی صحنه میرودو حضور اساتیدی چون ابراهیم قزلی و حمید حیدری سورشجانی و محمد قنبری قابل ذکر و تقدیر است، و نکته دیگر اینکه حضور خانم هازینب بلدی و زینب کاظمی از شهرستان اندیکا برای اولین بار صورت پذیرفته است.


این کارگردان در پایان ضمن ابراز خرسندی از روند کارهای این گروه افزود:خانم محبوبه صادقی از اصفهان و حضور دو نوجوان گرگانی که برادر دوقلو می باشند و اکثر نفرات دانشجو و برای اولین بار به روی صحنه نمایش می روند. حجت الله ناصری کارگردان این نمایش سی امین اجرای هنری خودرادر 25 سال هنری تجربه میکند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
comment
comment
کیانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
0
comment نمایش عالی بودتشکرازاقای حجت الله ناصری کارگردان این نمایش
comment
کوثر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
comment
0
0
comment لذت بردیم ازنمایش بابازیگرانی که باراولشان بودخسته نباشید
comment
وحیدیوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
comment
0
0
comment تشکرازکارگردان موفق اقای حجت الله ناصری که همیشه باتمام مشکلات وبادست خالی دل مردم مسجدسلیمان شادکردی واقعاخسته نباشیداینهابایدازلحاظ مادی ومعنوی حمایت شوندجهت اطلاع مسولین وخسته نباشیدبه کلیه گروه جای تقدیردارند
comment
غلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
comment
0
0
comment سلام باکارگردان همیلاوسیاوش بعدازاجرایش مصاحبه کنید
comment
ایمان اسدی خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
comment
0
0
comment نمایش،خوبی بود، ممنون از نظرات دل گرم کننده ی دوستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار