شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۰

مركز جامع فرهنگي آموزشي و توان بخشي ايثارگران اهواز كه جزء پروژه هاي مهر ماندگار استان است سال آينده به بهره برداري مي رسد.

فدعمي در جلسه شوراي مشورتي ايثارگران شهرستان اهواز كه با حضور رؤساي بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه 1 و 2 اهواز و مشاورين فرماندار در امور ايثارگران برگزار گرديد با ذكر اين مطلب عنوان نمود اين مركز با مساحت 4 هكتار و در دو فاز در حال احداث است.

فرماندار اهواز افزود اين مركز شامل بخشهاي توان بخشي، مركز آب درماني، سالن ورزشي، سالن چندمنظوره، آمفي تئاتر، زمين چمن و استخر است.

مهندس فدعمي خاطرنشان كرد فاز اول مركز جامع فرهنگي ورزشي و توان بخشي ايثارگران اهواز 80 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

وي در ادامه عنوان نمود شهداء ، جانبازان ، آزادگان و خانواده شان با ايثارگري اهدافي راكه حضرت امام (ره) ترسيم نمود حفظ كردند و عزت و افتخار امروز ايران اسلامي مديون همين فداكاريها و از خود گذشتتگي ها مي باشد، به همين جهت رسيدگي به امور ايثارگران و خانواده شهدا جزء وظايف همه مسئولين است .

مهندس فدعمي از نشست مشترك با بيمه خدمات درماني ، تأمين اجتماعي و بيمه ايران در جلسه بعدي اين شورا خبر داد و افزود مشكلات درماني ايثارگران در نشست با مسئولين ياد شده پيگيري مي شود .

در ادامه اين جلسه ولي اله طاهري نيا رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه يك اهواز، راستي رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران منطقه دو اهواز و خانم دكتر بختيار ، مهندس شانه ساز و دكتر درخشان از مشاورين فرماندار در امور ايثارگران به بيان نظرات و ديدگاههاي خود پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار