اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
در این دیدار استاندار خوزستان ضمن ابراز لطف به مردم شهرستان شوش اعلام نمودند در تلاش هستیم تا با پیگیری جدی نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنیم.
شوشان: رضانجاتی فرماندار شهرستان شوش با اشاره به دیدار خصوصی با استاندار خوزستان که در محل دفتر استاندار برگزار شد گفت: در این دیدار ضمن ارائه ی گزارش اقدامات صورت گرفته و همچنین  ظرفیت های شهرستان شوش در ابعاد مختلف، نیازها و مشکلات در روند اجرای کارهای عمرانی، خدماتی و کشاورزی مطرح شد.


"نجاتی" نیاز به ساخت بیمارستان جدید 164 تختخوابی، پل های نظام مافی،شهید ناجیان و پل چهار راه ورودی شوش، طرح توسعه ی حرم حضرت دانیال نبی(ع)، زیرساخت های گردشگری،بازارچه ی مرزی، منطقه ی ویژه ی اقتصادی، طرح 550 هزار هکتاری مقام معظم رهبری،موضوع پرداخت خسارات سیل اخیر به کشاورزان  را از مهمترین مسائل مطرح شد در این دیدار عنوان کرد.

وی گفت: در این دیدار استاندار خوزستان ضمن ابراز لطف به مردم شهرستان شوش اعلام نمودند در تلاش هستیم تا با پیگیری جدی نسبت به رفع مشکلات مطرح شده اقدام کنیم ، فرماندار شهرستان شوش گفت: استاندار خوزستان موضوعات مطرح شده و مشکلات پیش روی شهرستان شوش را در الویت کاری خود قرار داده است.


نجاتی گفت: دکتر شریعتی تاکید داشته اند تا موضوعات شهرستان به گونه ای حل گردد که اقدامی در خور شان مردم شوش انجام شود.
وی اظهار کرد: در این نشست استاندار خوزستان بیان داشته اند که مصمم به رفع مشکلات شهرستان با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی استان هستیم واین آمادگی وجود دارد تا چنانچه مشکلاتی در سطح استانی وملی که نیاز به حمایت اینجانب هم باشد باپیگیری های لازم مرتفع گردد.

 فرماندار شوش:کارخانه قند شمال خوزستان طبق برنامه روند بازسازی را طی می کند
فرماندار شهرستان شوش گفت:کارخانه قند شمال خوزستان طبق برنامه پیش بینی شده روند بازسازی و راه اندازی مجدد را طی می کند.
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شوش "رضا نجاتی" فرماندار این شهرستان در جریان بازدید از روند بازسازی کارخانه قند ضمن ابراز رضایت از پیشرفت کار و بازسازی این کارخانه گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می شود عملیات بازسازی این کارخانه بزرگ تولید شکر تا اواخر امسال به پایان برسد.

وی تعطیلی این کارخانه را ضربه سنگینی به بخش کشاورزی و نیز تولید و اشتغال در شمال استان خوزستان دانست و گفت:راه اندازی مجدد این کارخانه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از سوی دولت و نیز مجموعه مدیریت استان خوزستان و شهرستان شوش همچنین نماینده این شهرستان در دستور کار قرار گرفته و پیگیری می شود.
"نجاتی" گفت:در گام نخست 100 میلیارد ریال اعتبار از محل صرفه جویی یارانه از سوی دولت برای راه اندازی این کارخانه تامین شده و انتظار می رود با تخصیص اعتبار لازم از سوی دولت و استاندار خوزستان این مطالبه مردم شهرستان شوش جامعه عمل پوشیده و کارخانه قند شوش باردیگر راه اندازی شود. 

وی اظهار کرد:روند بازسازی این کارخانه از سوی سازمان گسترش نوسازی به خوبی پیش رفته و در حال انجام است و با راه اندازی مجدد این کارخانه 700 فرصت شغلی مستقیم و بیش از یکهزار فرصت شغلی به صورت غیر مستقیم در منطقه ایجاد می شود ضمن اینکه شاهد رونق کشت چغندر قند در شمال استان خوزستان خواهیم بود.


نجاتی در ادامه افزود: کارخانه قند شوش در سال 1354 تاسیس و در سال 1363 به بهره برداری رسید و متاسفانه کارخانه قند شمال خوزستان به عنوان یکی از کارخانه های بزرگ تولید شکر کشور از سال 1382 تعطیل شد.

تعطیلی این کارخانه موجب توقف کشت محصول چغندر قند در استان خوزستان شده و بیکاری کارکنان آنرا در پی داشت. تعطیلی کارخانه قند شمال خوزستان علاوه بربیکاری کارگران این شرکت وتشدید بیکاری در منطقه موجب توقف کشت محصول چغندر قند در شمال خوزستان شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار