شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
مدیرعامل شرکت خدمات رفاهی و پشتیبانی ساب خوزستان خبر داد:
این شرکت در نظر دارد خانه فرهنگ و هنری را در اهواز تأسیس کند و بدین منظور محل مورد نظر در منطقه کیانپارس اهواز اجاره شده است...

شوشان: فرهاد دارابی مدیرعامل سازمان خدمات رفاهی و پشتیبانی آب و برق خوزستان در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران گفت:
وزیر وقت در سال 1384 و در راستای خدمات رسانی توریستی و تجاری به پرسنل سازمان آب و برق خوزستان و عموم مردم، سازمان خدمات رفاهی و پشتیبانی (ساب) را تاسیس کرده است.

دارابی افزود: مردم اطلاع دقیقی از فعالیت های سازمان (ساب) ندارند، در همین جهت تصمیم گرفتیم نشستی با رسانه داشته باشیم و  فعالیت ها و اهداف سازمان خدماتی و رفاهی آب و برق خوزستان را به مردم اطلاع دهیم.

به گزارش شوشان ، وی از کارهای انجام شده در دوره تصدی گری خود به بازسازی هتل گیت بوستان و اماکن تفریحی سازمان خدمات رفاهی و پشتیبانی آب و برق خوزستان اشاره کرد و گفت: اوایل کار تصمیم گرفتیم مراکز تفریحی را بازسازی کاملی کنیم و ابتدا از هتل گیت بوستان شروع کردیم و از بهترین برنامه ها و وسایل با وجود هزینه بر بودن استفاده  شده است و خوشبختانه توانستیم این هتل را به 4 ستاره تبدیل کنیم البته تعرفه های شرکت نیز بر اساس تعرفه های سازمان میراث فرهنگی می باشد.


دارابی تصریح کرد: پلاژ گردشگری مارون شهرستان بهبهان با وجود سد در این منطقه و دارا بودن بهترین کشتی‌های گردشگری با استانداردهای جهانی به  نوعی این مکان گردشگری برای مردم نا آشنا مانده است که سازمان ( ساب) آب و برق خوزستان در نظر دارد این توانایی را در بخش موضوعات صنعت گردشگری جهت جذب توریست فراهم کند.

مدیر عامل سازمان (ساب) آب و برق خوزستان امکانات مراکز تفریحی این سازمان را در حد بسیار عالی در سطح کشور بر شمرد و افزود: با توجه به پتانسیل موجود در خوزستان می توان آن را به تمامی کشور معرفی کرد و در همین راستا با چندین کارشناس جهت جذب توریست خارجی پیگیری هایی انجام شده است.

دارابی در ادامه از خبرنگاران دعوت کرد تا سفری به اماکن تفریحی و پلاژ های سازمان (ساب) آب و برق خوزستان داشته باشند و ضمن بازدید به معرفی آن ها بواسطه در دست داشتن رسانه و مطبوعات در کل کشور بپردازند.


وی تصریح کرد: طی برنامه 5 ساله سازمان (ساب) آب و برق خوزستان هدف این سازمان کسب درآمد از مراکز تفرحی نیست و هدف آن اعتلای استان خوزستان در کشور، موضوعات فرهنگی و خدمت رسانی به مردم می باشد به همین منظور تصمیم گرفتیم خانواده هایی که قصد اقامت در این مراکز را دارند با کمترین هزینه و بهترین امکانات اسکان داده تا از این مراکز دیدن کنند.

دارابی ضمن تشریح فعالیت های سازمان (ساب) آب و برق خوزستان یادآور شد مجموعه گیت بوستان با دارا بودن یک پکیج کامل گردشگری، ورزشی از جمله استخر، بولینگ، تیر اندازی، سالن 2500 نفری و... این امکانات برای استفاده عموم مردم آزاد است و  می تو انند از این امکانات گسترده استفاده کنند چرا که وجود این شرکت در کنار سازمان های دولتی موجب این شائبه گردیده که این امکانات دولتی بوده و مردم نمی توانند از آنها استفاده کنند در صورتی که این مطلب صحیح نمی باشد.


وی همچنین از فروشگاه هایپر مارکت گیت بوستان نام برد که با هزینه چند میلیارد تومانی به مدت 6 ماه است که فعالیت دوباره خود را  با مشارکت بخش خصوصی آغاز کرده و در این جهت توانای ارائه امکانات و اقلام مورد نیاز همه اقشار جامعه و نیز همکاری با ادارات، انجمن‌های صنفی مختلف از جمله رسانه ‌ها را دارد.

مدیر عامل سازمان خدمات رفاهی و پشتیبانی آب و برق خوزستان (ساب) رسانه ها و مطبوعات را بازوان توانمندی بین مدیران و مردم دانست که می توانند در رسیدن به اهداف خود کمک کنند.

دارابی اشاره کرد: سازمان آب و برق (ساب) در نظر دارد خانه فرهنگ و هنری را در اهواز تأسیس کند و بدین منظور محل مورد نظر در منطقه کیانپارس اهواز اجاره شده که در این خانه آموزش‌های فرهنگی و هنری به عموم مردم ارائه می‌شود و پایان مرداد ماه آغاز به کار می‌کند.

وی همچنین یادآور شد سازمان خدمات رفاهی و پشتیبانی آب و برق خوزستان (ساب) در رشته های متعدد ورزشی از جمله فوتبال، بسکتبال، شنا، تیر اندازی با کمان، بدن سازی و آمادگی جسمانی، کاراته، ورزش های همگانی فعالیت می کند و در برخی رشته ها هم صاحب مقام های کشوری شده که می توان به برگزاری مسابقات کبدی در خوزستان و قهرمانی تیم سازمان (ساب)  آب و برق خوزستان در این مسابقات اشاره کرد.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
نويد قائدي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۴
comment
1
2
comment تاسيس خانه فرهنگ و هنر چرا در كيانپارس؟
در اين محل مراكز متعددي وجود دارند كه اينوع خدمات را ارائه مي دهند اگر واقعا قصد خدمت رساني فرهنگي اين خانه را در محلات ضعيف اهواز دائر نماييد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار