شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
این اقدام خداپسندانه یکی دیگر از گام های اساسی دولت تدبیر و امید جهت محرومیت زدایی و توجه ویژه به جامعه غیور و سرافراز عشایری است.
شوشان: در اجرای بند 7 اساسنامه مدارس عشایری و با پیگیری مجدانه مدیرکل محترم آموزش و پرورش عشایر کشور و موافقت ریاست محترم سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان ورودی پایه ی اول در سراسر مدارس عشایری از سال 95 رایگان اعلام شد.


قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر استان با تایید این خبر گفت: این مدیریت با داشتن 540 مدرسه ابتدایی عشایری بیش از دو هزار ورودی پایه ی اول و به همین میزان نوآموز در سال تحصیلی 96-95 خواهد داشت.

وی افزود این اقدام خداپسندانه یکی دیگر از گام های اساسی دولت تدبیر و امید جهت محرومیت زدایی و توجه ویژه به جامعه غیور و سرافراز عشایری است.

قنبری در خاتمه از یزدان پناه ، مدیرکل آموزش و پرورش عشایر کشور که توانست برای اولین بار اساسنامه مدارس عشایری را در شورای عالی آموزش و پرورش تدوین و تصویب نماید و سرانجام پس از تایید و امضای ریاست محترم جمهور توسط مقام عالی وزارت آموزش و پرورش مفاد آن جهت اجرا به استان ها ابلاغ شد.

قنبری در همین راستا صمیمانه از زحمات طافت فرسای ایشان تشکرکرد. وی اظهار امیدواری نمود با عملیاتی شدن تدریجی این اساسنامه که به منزله قانون اساسی تعلیمات عشایری می باشد شاهد رفع تنگناها در حوزه های مختلف دانش آموزان و معلمان عشایری خواهیم  بود. ان شاء الله.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار