شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
 مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان شادگان گفت: در راستای خدمات دهی مطلوب به روستاییان تحت پوشش شهرستان، دفاتر نمایندگی آبفاروستایی در بخش‌های دارخوین و خنافره راه‌اندازی شد.
 
به گزارش شوشان، حسین عبدالخانی با اعلام این خبر اظهار کرد: جهت رسیدگی و خدمات دهی مطلوب به روستاییان تحت پوشش شهرستان شادگان، به راه‌اندازی دفاتر نمایندگی آبفار در 2 بخش دارخوین و خنافره اقدام کردیم.
 
وی افزود: در حال حاضر دفاتر نمایندگی از امکانات مورد نیاز نظیر ساختمان اداری، ماشین و بیل استیجاری، نیروی انسانی و تجهیزات اداری برخوردار هستند.
 
عبدالخانی همچنین از بکارگیری نیروهای بومی منطقه در این دفاتر نمایندگی خبر داد و تصریح کرد: با راه‌اندازی این دفاتر مطمئنا در خدمات دهی به روستاییان و ساماندهی مشترکین شرایط بیش از گذشته بهبود می‌یابد.
 
وی بیان کرد: بخش دارخوین شامل 27 روستا با جمعیتی بالغ بر 9 هزار نفر و بخش خنافره شامل 2 دهستان ناصری و سالمی است که شامل 16 روستا با جمعیتی بالغ بر 26 هزار و 200 نفر است.
 
عبدالخانی با اشاره به حل مشکل آب شرب روستای سلیحاویه گفت: پس از بررسی کارشناسی کامل خط انتقال و شبکه توزیع برای بهبود کمیت و کیفیت آب شرب روستای سلیحاویه شستشوی شبکه توزیع و خط انتقال به طول 3 کیلومتر انجام شد و افزایش فشار آب به حجم یک اینچ باعث شد تا اهالی این روستا از آب شرب سالم و بهداشی در طول شبانه روز برخوردار شوند؛ آب این روستا از محل خط انتقال آب حیات تامین می‌شود.
 
مدیر امور آبفاروستایی شهرستان شادگان با اشاره به سایر اقدامات فنی انجام شده برای بهبود وضعیت آب شرب این روستا بیان کرد: خط انتقال ذکر شده دچار 8 مورد شکستگی بود که توسط اکیپ تعمیرات این امور اصلاح و بازسازی شد و آبرسانی به روستا بدون هیچ گونه مشکلی در حال انجام است.
 
وی همچنین از جمع آوری 12 انشعاب غیر مجاز در سطح روستای سلیحاویه خبر داد که تاثیر بسیاری در بهبود فشار آب شرب اهالی این روستا داشته است.
  
عبدالخانی با اشاره به فصل تابستان و گرمای هوا در این ماه که منجر به افزایش مصرف آب خواهد شد از مشترکین کلیه روستاهای شهرستان شادگان درخواست کرد از مصرف آب شرب بهداشتی برای مصارف غیر ضروری و غیر خانگی پرهیز کنند تا کمبود آب شرب در سطح روستاهای این شهرستان به وجود نیاید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار