اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
 پنج نماینده تجمع کنندگان در اعتراض به انتخاب محمد حویزاوی به عنوان شهردار جدید آبادان روز شنبه در دیدار با سید فیاض موسوی رئیس شورای اسلامی آبادان سابقه، تخصص و استفاده از نیروی غیربومی را از مواردی که نسبت به آن اعتراض دارند اعلام کرده و تجدید نظر اعضای شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار آبادان را خواستار شدند.

حاضران در این نشست با رئیس شورای شهر آبادان، از عملکرد محمد حویزاوی در سمت شهردار خرمشهر و مشکلاتی اجتماعی که در زمان تصدی این پست در خرمشهر داشت ابراز نگرانی کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این نشست گفت:انتخاب محمد حویزاوی به عنوان شهردار جدید آبادان با نظر جامع اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفته و نظر اعضاء غیر قابل بازگشت است.

سیدفیاض موسوی انتخاب شهردار، نظارت، سوال و استیضاح شهردار را از وظایف ذاتی شورای اسلامی اعلام کرد و اظهار داشت:انتخاب شهردار جدید آبادان به نظر 10 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر صورت گرفته و صورتجلسه این انتخاب به فرمانداری ویژه آبادان و استانداری خوزستان اعلام شده است. موسوی گفت:انتخاب شهردار روال قانونی داشته و غیر قابل بازگشت است.

موسوی دخالت نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی را رد کرد و گفت:برای انتخاب شهردار از سوی نمایندگان فرد خاصی معرفی نشد و سوابق افرادی که خود را برای تصدی پست شهرداری آبادان به شورای اسلامی شهر آبادان تحویل داده شد مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت محمد حویزاوی به عنوان شهردار انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اعتبارات در نظر گرفته شده برای آبادان را ناچیز دانست و اظهار داشت:نمایندگان و مسئولان باید در برنامه ششم توسعه کشور اعتبار ویژه ای برای عمران شهری آبادان در نظر بگیرند.

وی افزود:مردم می توانند در پیشبرد اهداف و توسعه شهر برنامه های خود را به شورای اسلامی آبادان ارائه دهند تا از آن برای توسعه شهر استفاده شود. موسوی گفت:هشت ماه بیشتر از عمر شورای چهارم باقی نمانده است و مردم در صورت اعتراض به انتخاب شهردار می توانند در انتخاب اعضای جدید شورا تجدید نظر کنند.





نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار