شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
هواداران تراکتورسازی من را سورپرایز کردند
به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری  که دوباره به لیگ ایران بازخواهد گشت زیر نظر امیر قلعه نویی مشغول آماده سازی است . او در مصاحبه با ما از اردوی سخت تراکتور شروع می کند.

 
اردوی خوبی برگزار کردیم

اردوی خوبی را داشتیم و شرایط خوبی برای آماده شدن از نظر بدنی و هماهنگی بین تیم برای ما به وجود آمد. بازی‌های تدارکاتی برگزار کردیم و خوشبختانه بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم تا بتوانیم از ابتدای لیگ موثر و موفق بازی‌های خود را آغاز کنیم.

قرعه‌کشی برای همه تیم‌هایکسان است

به نظر من در رقابت‌های لیگ‌برتر قرعه‌کشی سخت و آسان نداریم همه تیم‌ها باید با یکدیگر بازی کنند. 16 تیم برنامه‌ریزی کردند تا امتیازات را جمع آوری کنند بنابراین باید در تمام دیدارها حضور پیدا کنم و سخت وآسان بودن تیم‌ها تاثیری در بازی‌ها نخواهد داشت، چیزی که مشخص است همه با یکدیگر بازی خواهند کرد. ما هم تنها به قرعه خودمان دقت کردیم و آن را آنالیز کردیم.

برای بازی با پرسپولیس حساسیتی ندارم

در رابطه با بازی پرسپولیس صحبتی ندارم، این بازی در هفته پنجم برگزار می شود و بیشتر از یک ماه زمان باقی مانده است تا آن موقع هر دو تیم از نظر شرایط بدنی به وضعیت ایده‌آلی رسیده‌اند و ترکیب اصلی خود را شناخته‌اند. با توجه به اینکه هم پرسپولیس و هم تراکتور مدعی قهرمانی هستند می‌توان از حالا گفت که بازی سخت و زیبایی در پیش است و طبیعی است بازی در برابر تیم سابق برای یک بازیکن مشکل است. بازی در برابر پرسپولیس برای من هم بسیار سخت است اما با تمام وجود تلاشم را می‌کنم تا تیم فعلی‌ام نتیجه بگیرد. طبیعی است که برای این دیدار حساسیتی نداشته باشم.

جام را با حرف زدن نمی‌دهند

امسال تیم خوبی بستیم، مطمئنا هدف همه ما قهرمانی با تراکتورسازی است. پرافتخارترین مربی لیگ‌برتر را هم در اختیار داریم و با تلفیق تجربه و جوانی بازیکنان می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم اما به حرف زدن جام نمی‌دهند. سال پیش هم دیدید که تیم بی‌ادعایی مثل استقلال‌خوزستان تمام تلاش خود را کرد و به جای حرف زدن به رسیدن به عنوان قهرمانی فکر کرده و با وجود اینکه بسیار سخت بود توانست برنامه خود را عملی کند. ما هم امسال با توجه به تمام فاکتورهای مثبتی که داریم در فکر تلاش چند برابر هستیم تا به قهرمانی برسیم.

در همه خطوط ترافیک داریم

بازیکنان بسیار خوبی در تراکتورسازی حضور دارند و در تمام خطوط ترافیک به وجود آمده است، البته من چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه برای تراکتور به میدان بروم، همه تلاشم را می‌کنم تا تیم نتیجه بگیرد. ما تیم پرمهره‌ای داریم اما تفکر همه باید نتیجه‌گیری تیم شود. باید تلاشمان را بسیار زیاد کنیم زیرا پرمهره بودن دلیل بر نتیجه گرفتن نمی‌شود.

در فوتبال سن و سال حرف نمی‌زند

در فوتبال امروز سن و سال حرف نمی‌زند بلکه آمادگی بدنی برگ برنده هر تیمی است. در رابطه با بازیکنان تراکتورسازی هم باید بگویم ما بازیکنان مختلفی در تیم داریم اما  چیزی که مهم است چه آنهایی که سن کمتری دارند و چه آنهایی که سن و سالشان بیشتر است، خود را از نظر بدنی در شرایط مطلوبی قرار داده‌اند و با رفاقتی که در تیم وجود دارد به دنبال یک اتفاق بزرگ و مهم هستند. ما بدون نگاه به سن و سال تیم می‌خواهیم با ارائه یک بازی با کیفیت عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.

درباره پرسپولیس حرفی ندارم

در رابطه با پرسپولیس و بازیکنان این تیم حرفی ندارم، من از زمانی که از جمع سرخپوشان جدا شدم ترجیح دادم دیگر در این‌باره به اظهارنظر نپردازم. ترجیح می‌دهم آرزوی موفقیت برای تیم و بازیکنانش داشته باشم و امیدوارم آنها بتوانند هوادارانشان را شادمان کنند.

باید از یار دوازدهم‌مان استفاده کنیم

امیدوارم هر چه سریع‌تر بحث مربوط به محل برگزاری بازی‌های تراکتور حل شود. من اعتقاد دارم که پشتوانه عظیم این تیم هوادارانش هستند. ما اگر قرار باشد از تماشاگران و هواداران تیم استفاده نکنیم یقینا ضرر خواهیم کرد در حالی که این حق طبیعی ماست که از این پشتوانه استفاده کنیم. ما هم باید همانند استقلال و پرسپولیس مناسب‌ترین استفاده را از یار دوازدهم‌مان داشته باشیم. مطمئنا از بازی‌های ما در تبریز استقبال خواهند کرد و نیاز داریم که از اولین بازی در ورزشگاه یادگار امام به میدان برویم.

هواداران تراکتورسازی من را سورپرایز کردند
 
باید بگویم از زمانی که در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا کردم سورپرایز شدم. در 10، 15 روز اخیر در هر کدام از تمرینات نزدیک به 5 هزار نفر به تشویق ما پرداختند. البته این مسئولیت ما را سنگین‌تر می کند و امیدوارم که ما بتوانیم جواب حمایت‌های آنها را بدهیم اما باید بگویم از این اتفاق و استقبال تبریزی‌ها از تیم تراکتورسازی بسیار متعجب و شگفت‌زده شدم و بسیار خوشحالم که در یکی از پرتماشاگرترین تیم‌های ایران بازی می‌کنم. من به سهم خودم از همه آنها ممنونم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار