شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: تیم‌های واکنش سریع پرسنل هلال احمر در کنار تیم‌های واکنش سریع داوطلبی تشکیل می‌شود.

صادق سلامت در گفت‌وگو با شوشان ، اظهار کرد: هدف از تشکیل این تیم‌ها پاسخگویی سریع به حوادث است و افراد عضو این تیم باید از شرایط لازم برای عضویت برخوردار باشند.

وی با اشاره به شرایط عضویت تیم‌های واکنش سریع پرسنلی افزود: کسانی که عضو این تیم‌ها هستند باید حتما از قدرت بدنی و شرایط جسمانی مناسبی برخوردار بوده و قدرت عملیات داشته باشند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: جوانان و افراد میانسال اولویت اصلی ما برای عضویت در تیم‌های واکنش سریع پرسنلی هستند و افراد مسن به هیچ عنوان نمی‌توانند وارد این تیم‌ها شوند.

سلامت گفت: عمده کار ما روی نیروهای داوطلب است ولی می‌خواهیم در کنار نیروهای داوطلب، تیم‌هایی به عنوان تیم‌های فرماندهی حضور داشته باشند زیرا نیروهای داوطلب هنگام ورود به صحنه سرپرست دارند.

وی ادامه داد: این تیم‌های پرسنلی 15 نفره هستند که در 3 شیفت 5 نفره کار می‌کنند و هر شیفت باید یک شبانه‌روز کشیک دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: جلسه توجیهی این تیم‌ها فردا در گرگان با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور برگزار و دستورالعمل تشکیل تیم‌های واکنش سریع پرسنلی در این جلسه تدوین و به استان‌ها ابلاغ می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار