اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
نامه وارده / محمد حسینی

متاسفانه علیرغم اعتراضات فراوان افراد مختلف درخصوص قرارداد سازه ای بنام استرابورد که شورای اسلامی شهر اهواز و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن ایرادهای قانونی صریحی گرفته اند و در نص صریح قانون دقیقا به آن اشاره شده است؟ این پافشاری به چه معنی می باشد؟

متاسفانه علیرغم نامه و دستور صریح ریاست شورای اسلامی شهر اهواز، نامه کمسیون حقوقی شورای اسلامی شهر اهواز، برای توقف اجرای این پروژه که اشکالات قانونی آن اظهر من الشمس است ، به سازمان زیبا سازی اهواز چرا فشارهایی از خارج از این مجموعه برای وقت کشی و خریدن وقت برای جلوگیری از اجرای قانون و دستورالعمل قانونی وارد میشود؟

علیرغم مصاحبه صریح معاون مدیرکل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اینکه وکالت درخصوص واگذاری کانون تبلیغاتی قانونی نیست و عدم حضور مدیرمسئول می تواند باعث ابطال کانون تبلیغاتی شود چرا عده ای می خواهند این مهم ،که از اهمیت بالایی برخوردار است اینچنین بسادگی نادیده گرفته شود?

چرا بعد از اینکه شخص شهردار اهواز نیز به این قرارداد ایراد گرفت ،خصوصا به جانمایی چند عدد از این تابلوها که باعث از بین رفتن دید سردیس و تندیس شهداء و المانهای دیگری که چند صد میلیون تومان را شهرداری اهواز برای ساخت آنها خرج کرده بود می شدند و اتفاقا از زمین کنده شدند شبانه مجددا به جانمایی های عجیب و غریب خود بازگشتند?

جالب است بدانید در اسناد مزایده جانمایی ها با جانمایی هایی که اکنون این سازه ها در آنها سبز شده اند ،کاملا فرق دارد که امیدوارم کسی جواب قانع کننده ای برای این امر داشته باشد زیرا احساس می شود نهادهای نظارتی که با دقت تمام موارد از ابتدا موضوع را که رسانه ایی شده است رصد نموده اند ، بزودی وارد موضوع خواهند شد .

 جالب است بدانید عده ای که دارند به این سختی وقت می خرند تا دوستان به پایتخت رفته با لابی گری و رایزنی بتوانند نامه ای، کاغذ پاره ای بدست بیایند تا شاید که مطمئنا مراجع نظارتی و قانونی نخواهند گذاشت کار غیر قانونی را قانونی جلوه دهند که زهی خیال باطل.

 با توجه به ادله و مدارک مهمی چون نامه های شورای اسلامی شهر اهواز، نامه اداره ارشاد اهواز مبنی بر عدم حضور مدیرمسئول و موارد دیگر ، نامه ارشاد استان که دوبار مدیر مسئول را دعوت نموده اند و تاکنون به این دعوت ها پاسخی و یا حضوری صورت نگرفته است و...... چگونه این مسائل و با چه لابی قدرتمندی قرار است نادیده گرفته شوند؟

و سئوال آخر اینکه طبق قانون و در قرارداد سازمان زیباسازیی بندی وجود دارد مبنی بر اینکه طرح هایی را که قرار است در شهر اهواز اکران شود می بایست پیمانکار برای تایید به اداره ارشاد اهواز ارسال می کند. آیا برای اکران ها این عمل صورت گرفته است ؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار