شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
شهردار اندیمشک گفت: ۹۹ درصد شایعات مطرح شده در مورد تخلفات شهرداری اندیمشک در اجرای پروژه‌های عمرانی کذب بوده و تمام معاملات و اجرای پروژه‌های شهرداری اندیمشک با توجه به مواد و اختیارات قانونی انجام شده است.

محمد رضا پاپی افزود: مجموعه تراورس بتونی و بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک به عنوان یادمان و یادگار هشت سال دفاع مقدس، قبل از اجرای طرح جامع شهری و 45 سال پیش فعالیت خود را در شهرستان آغاز به کار کرده‌اند. با پیگیری‌هایی که در سال 1393 انجام شد این مجموعه به پرداخت بدهی خود به میزان بیش از 27 میلیارد ریالی به شهرداری اندیمشک، محکوم شد.

وی افزود: پس از آن این مجتمع صنعتی اعتراض و پیگیری‌های قانونی و مورد نیاز خود را انجام و از پرداخت مبلغ مذکور به شهرداری اندیمشک خودداری کرد که راهکارهای مورد نیاز برای رفع این مشکل و پرداخت طلب شهرداری اندیمشک، تا میزان مجاز و قانونی و احقاق حقوق شهرداری و شهروندان در این پرونده، مورد بررسی قرار گرفت.

پاپی بیان کرد: با وجود انتقادات مطرح شده در باب مصالحه غیرقانونی با این مجموعه، باید توجه داشت که مبنای تعیین و مطالبه جریمه و تخلفات ساختمانی ارزش منطقه‌ای زمان وقوع تخلف بوده و شهرداری‌ها اگر به موقع اقدام به وصول جریمه نکنند، امکان محکومیت اشخاص بر مبنای ارزش منطقه‌ای پس از وقوع تخلف امکانپذیر نبوده که با توجه به قدمت این مجتمع، عدم صلاحیت کمیسیون ماده 100 در باب تعیین جریمه احراض و رای مربوط به آن نقص می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار